Jag är så jävla trött på min ångest

Jag har faktiskt tagit lite tag i det hela och fått i mig något. Jag har fixat både lunch och mellanmål. För att orka.

Men problemet är att jag har ett visst tvång kring hur mycket jag måste röra mig varje dag och jag är inte uppe på den gränsen. Ligger bara i soffan. Pratade med mamma och hon stöttade. Nu kommer tanken att jag MÅSTE ut och gå minst en timme till men jag fattar på ett plan att om jag vilar upp mig idag så är jag ju piggare imorgon när jag ska på långpromenad i skogen. Tror jag ska be mormor om en lite kortare runda.

Och det värsta med mat är ju att man måste göra om det flera gånger varje dag.
Det är svårt att komma med "tips" när det är en sjukdom som du behöver ha vårdhjälp för.

Och är man sjuk ska man vila och äta mat så att man blir bättre. Ta hand om dig!
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 406
Senast: Crossline
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 973
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 537
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 427
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp