Jag är gravid (tror jag iallafall)

H

Hoppas

Vågar inte helt lita på det än, men det ser ut som att jag är gravid. Det blir bara ett svagt streck på graviditetstestet, men ett streck är väl alltid ett streck? Ska gå och köpa ett digitalt clearbluetest senare.

Jag är så glad, samtidigt väldigt rädd. Det är vårat andra barn, och precis som flera andra här skrivit är jag räddare nu för att det inte ska gå bra än vad jag var med ettan.

Nu ska jag försöka att inte avslöja mig, finns en risk att jag skriver något med mitt vanliga användarnnamn, då får ni som avslöjar det blunda :)

Jag hoppas att få göra ett tidigt UL, bor inte på samma ställe som med första barnet så jag vet inte alls hur synen på det är här.

Sv: Jag är gravid (tror jag iallafall)

Åh, vad spännande, hoppas hoppas!

Blir alltid nyfiken på de med anonymt nick när det gäller gravid-trådarna, men väntar med spänning på att du ska avslöja dig :D

Lycka till!!

Grattis! Vad roligt. :)
Har ni försökt att få barn eller kom det som en överraskning?

Det är planerat, tog sig på andra försöket :)

Armani- Visst är det spännande, det tycker jag också. Men jag är nog inte den som är mest känd här på buke.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka