jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

Kalaspinglan

Trådstartare
Kräks var femte, tionde minut. Gaaah.. trodde jag skulle klara mig när Filip var helt symptomfri igår.
Har just ringt hem sambon från jobbet, för hur enkelt är det att ta hand om en livlig och glad lillplutt samtidigt som man försöker hinna till toaletten...
Urka burka.. inge skojj alls det här. Och bebben i magen är inte helt nöjd...

Sv: jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

Näe huvva stackare :(
Hoppa sambon kommer hem så du får lite avlastning ialla fall.

Fick också magsjuka men betydligt mildare när jag var hyffsat dräktig, men då hade jag ingen livlig son att ta hand om...

Hoppas du kryar på dig snart och återfår krafterna!!

Sv: jag är döende... (ja, eller nästan i alla fall)

OJ! fel inloggning glömde bort :D
FjordingCarlA har aldrig varit gravid av naturliga skäl, Skogstomten däremot :angel:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 412
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 594
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 003
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 290
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar