Sv: Jag andas

Toaproblemet kan bero på flera saker. Det kan vara så att barnen är stressade om de hela tiden åker omkring så att det inte finns lugn o ro för toabesök. Eller så kan det bero på att de inte känner sig bekväma och trygga. Kan inte sonen förklara varför de ej kan gå på toa hos pappa?
Alternativ två är vanligt i skolorna. Eleverna håller sig hela dagarna för att andra elever stressar dem med att rycka i dörren eller för att toaletterna är äckliga så de inte vill använda dem.
(Hur ser det ut hos pappan, det är väl inte så ostädat att det kan bero på att barnen tycker det är äckligt att gå på toa där?)

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 223
Senast: Jahaja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 265
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 153
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar