• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 456
B

**BORTTAGEN**

Kommer du ihåg att vi pratade om att jag skulle utstätta min stackare för IPO? Bara för att du inte trodde på mig.. :D

Jag har börjat träningen nu :devil: Trasan är inköpt och lite kampad med nu för att se hur hon reagerar..

Denna sötnos ska bli till ett sånthär monster :devil:

Nja, hon ska bli ett större och svartare monster då :p

Fast jag har en känsla av (Säg inget till Jadzia bara) att jag inte kommer lyckas sådär superbra :angel:

Det där läste jag om nånstans, folk som färgar sina hundar. Måste varit i USA... :D

Ääh, man får köpa många flaskor med färg! :idea:

Hon har typ ingen kamplust alls, liite jaktlust har hon dock. Hon släpper trasan direkt om hon hör något från köket (Matvrak..) eller om någon av dom andra hundarna rör på sig.. :crazy:

Jag kommer få köra hetsa-henne-a´la-hundkamp för att klara det här :crazy: :D

Och vadå snubbla? Hon har såå bra teknik med sina långa ben! :mad: :angel:

Pah, hon får väl bita ståendes på alla 4! :D

*Jag ska lyckas, jag ska lyckas, jag ska lyckas..*

Haha! Du får va beredd med kameran! :D
Hon kan få låna lite av Doris kamplust, tur att man är envisare och starkare ;)

Ja!! Skicka på posten nuuu..! :bump:

Eller så åker jag och snor lite från Bebben, han har så det räcker och bli över för många hundar.. :crazy:

Får helt enkelt börja hetsa henne som en galning, så kanske jag har en GD som åtminstone jagar trasan som vuxen.. ;)

Jag bara undrar....batongen killen har i handen på bilden med mallen, slår han hunden med den för att få den ännu mer exalterad????

Mina hundar undrar om den går att byta ut mot en falukorv (farligkorv) eller möjligtvis salami för att få lite mera stuns i den??

Mm, jag får göra det. Undrar bara vem som vill ställa upp på en GD som väger 70 kg sen :crazy: Får ringa Peter! Han klarade av Rasmus nästan så då klarar han vad som helst :D För jag har en känsla av att hon inte kommer ha samma teknik som en Malle :angel:

Nja, det blir den oftast också i och för sig. Men huvudanledningen är att hunden ska kunna hålla kvar utan ombett, trots störningar. Som "slag", rörelser etc.

Den s.k batongen är för övrigt mjuk och det gör inte ont om man inte slår riktigt hårt. Har provat på mig själv :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 264
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 140
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka