Jacson och Equline schabrak

_Peplis_

Trådstartare
Vad har ni för erfarenhet av dom? Är dom bra? Håller sig färgen?
Dom är ju nästan likadana, men jacsons är ju betydligt billigare..
(Dom det står text på dom här flärparna man sätter fast det med..) så här ser equline ut Jacson schabraket ser i princip likadant ut, men det står ju Jacson istället på flärparna...

jag har ett svart sånt där Equline schabrak.
Har inte haft det så länge men färgen håller sig och det sitter väldigt bra. Jättefint är det.
Enda lite tråkiga är att passpoalen (kallas det så? :confused:) blir utnött precis där man har skänkeln, men å andra sidan så syns det ju inte heller. :)

Vi har både och, och Equiline håller bättre tycker iaf jag. Både formen och färgen är bättre. Rent generellt så tycker jag att de som är lite dyrare håller bättre kvalitet.

Equiline är mycket bättre. Har ett sådant dressyrchabrak som jag haft i snart 5 år tror jag som min ponny hade. Något blekt kanske men annars jättesnyggt. Sen är mitt nyaste tävlingsschabrak också Equiline.

Jacson skulle jag nog inte köpt tror jag.

Mkt besviken på senaste (sista?)Equilineschabraket.Nöttes sönder på nolltid vid skänkeln som någon tidigare skrev.Dåligt för ett sådant dyrt schabrak.Härligt tjockt och stadigt annars.

har några equiline, o de är superbra. kraftiga o stabila i materialet oxå!

Köpte ett cremefärgat Jacson schabrak på mässan i Gbg och jag är jättenöjd!!! Mjukt, tjockt och utmärkt passform. Slits sönder gör alla schabrak efter ett tag, och detta kostade ju under 200kr. Sen är det smidigt att man kan öppna alla fästerna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka