Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Flera år sedan jag åt det nu men så här brukade jag göra: Häll av spadet, krama ur, blanda med typ BBQ-sås (egengjord eller köpt), extra kryddor (salt, vitlök, paprika) för jackfruit är ganska smaklöst. Bred ut på ett bakplåtspapper och kör i ugnen tills det fått lite mer färg och konsistens, kanske blanda runt nån gång under tiden. Ät med tillbehör som typ pulled pork, tacos eller liknande.
Recept, vad gör du med frukten!Veganska tacos!
Hackar den tillsammans med lök och fräser med vilka kryddor jag nu än använder till tacos (man kan absolut använda en sådan där blandning i paket). I med majs och hackad tomat tills det blir lagom konsistens och låt puttra ihop tills det blivit tillräckligt "tjockt" för att fungera.Recept, vad gör du med frukten!
Jag använder antingen det här receptet https://javligtgott.se/recept/fooled-pork-a-k-a-vegansk-pulled-pork/ eller improviserar med köpt sweet baby ray’s-sås i slowcookern om jag är lat.Tack.
Till andra som svarat, gärna länkar till recept ni testat.