JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

citron

Trådstartare
Jag måste bara få tala om att idag fick jag journaltillägget från veterinären.

"Förändring medialt hö hasled typ OCD,Peder Haaland också läst"

Kanske jag äntligen kan få slut på skitsnacket och telefonterrorn från uppfödarna.

Tack alla ni som stöttat mig genom det här :bow: :bow: :bow:

Stora Kramar från Citron.

Sv: JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Grattis ;)

Känns som fel ord, i sammanhanget, men du förstår nog vad jag menar.

Va skönt att du har fått det svart på vitt! Men vi har ju vetat det länge så...Hoppas att skiten tar slut nu så du får lugn och ro! Pussa " guldklimpen" från mig! :love:

Är din hund sjuk?
Förstår inte..... Du säger att journalen säger att din hund är sjuk,eller. Gnist grattulera och någon annan ber dig pussa hunden?

Lustig tråd:confused: Eller är jag trög....Kollade efter någon annan tråd i ämnet men hittade inget.

Är din hund sjuk?
Förstår inte..... Du säger att journalen säger att din hund är sjuk,eller. Gnist grattulera och någon annan ber dig pussa hunden?

Lustig tråd:confused: Eller är jag trög....Kollade efter någon annan tråd i ämnet men hittade inget.

Hennes förra valp var sjuk! :) Hon har en ny valp nu!

Jag måste bara få tala om att idag fick jag journaltillägget från veterinären.

"Förändring medialt hö hasled typ OCD,Peder Haaland också läst"

Kanske jag äntligen kan få slut på skitsnacket och telefonterrorn från uppfödarna.

Tack alla ni som stöttat mig genom det här :bow: :bow: :bow:

Stora Kramar från Citron.

Vart i journalen står de att de är OCD?? Du skriver typ, va menas me det?? Typisk OCD skada eller menar journalen möjlig OCD. Första journalen står de att en op måste göras innan en officiel diagnos kan ställas. Får inte ihop de här alls. Och du som vuxen människa går ut på nätet och hänger ut människor. Varför tar du inte kontakt me uppfödaren istället och reder ut alltihopa. Dom vill också veta och inte hitta de på nätet.:crazy: :crazy:

Hennes förra valp var sjuk! :) Hon har en ny valp nu!

Ja, och stackars den uppfödaren om de skulle bli nåt fel på den valpen också. Bli uthängd på nätet mm. Det önskar jag ingen vare sig privat person eller kennel.:crazy: :crazy: :crazy:

Jag tycker att du ska ta och dra igen truten nu.Du har överhuvudtaget inte träffat hunden sen han flyttade hem till mig.Och jag har inte lust att prata med folk som ljuger om mig och vad jag säger och kallar mig för en massa otrevliga saker i telefon.

Du ska föressten inte yttra dig som själv la ut om det här på ett annat hundforum.

Du vet att det finns en bra regel som du borde utnyttja lite mer:

Tala är silver Tiga är guld!!!!!!!!!

Vilken tur att uppfödaren har dig då som någon helig samarit:idea:

//E

hahahah helig, nopp är jag nog inte. Men förstående för att folk tar väldigt illa vid sig av att bli uthängd på nätet. jag skulle inte vilja bli de, vill du?? :( :( :(

Du kan bara inte ta att du hade FEL, och inte så LITE FEL också. Du kommer här å skriver en massa skit, och försvarar uppfödaren med en massa lögner, och påstår att TS är en stor lögnare.

Vem tror du framstår som lögnare nu?:rofl:

Kan bara säga GRATTIS! Härligt att du äntligen fick det på papper OCKSÅ! :)

Jag tycker att du ska ta och dra igen truten nu.Du har överhuvudtaget inte träffat hunden sen han flyttade hem till mig.Och jag har inte lust att prata med folk som ljuger om mig och vad jag säger och kallar mig för en massa otrevliga saker i telefon.

Du ska föressten inte yttra dig som själv la ut om det här på ett annat hundforum.

Du vet att det finns en bra regel som du borde utnyttja lite mer:

Tala är silver Tiga är guld!!!!!!!!!

Ja den regeln borde du tänkt på innan. Sen begriper du väl att folk vill veta sanningen, du började me de här avsluta de också då, förklara vad de står i journalen. Har aldrig pratat me dig i tele heller så lägg inte ut de som att de låter som jag gjort de :( :( :( :( :(

Ja det är så underbart så det finns inte ord för det!!!!!

:bow: :bow: :bow:

Ja den regeln borde du tänkt på innan. Sen begriper du väl att folk vill veta sanningen, du började me de här avsluta de också då, förklara vad de står i journalen. Har aldrig pratat me dig i tele heller så lägg inte ut de som att de låter som jag gjort de :( :( :( :( :(

Jag förstår om hon inte vill prata med henne , så otrevlig som hon är i tel! Tur att jag har världens bästa uppfödare!

Du skrev att jag skulle ta det med uppfödarna,har aldrig pratat med dig i telefon och önskar att jag slipper också.

Det var ni som startade det här tjafset, så det är väl ni som får avsluta det! :confused: Anklagar man folk för att ljuga så får man skylla sig själv! Man kommer längre med att va trevlig!

Det var ni som startade det här tjafset, så det är väl ni som får avsluta det! :confused: Anklagar man folk för att ljuga så får man skylla sig själv! Man kommer längre med att va trevlig!

Ja men de här me att ljuga, hur får ni ihop de?? I journalen står de smärta i hasled, och de skrivs ut som OCD av Citron. Klart man reagerar. Varför skrev inte vett de på än gång då? Utan flera veckor senare så kommer de ett tillägg som jag tolkar de inte heller säger att de var OCD, utan kunde möjligtvis vara de. Har jag fel då??

hahahah helig, nopp är jag nog inte. Men förstående för att folk tar väldigt illa vid sig av att bli uthängd på nätet. jag skulle inte vilja bli de, vill du?? :( :( :(

Och var har hon hängt ut uppfödaren? Så vitt jag har sett så har hon inte skrivit ut namn någon gång eller på något sätt pekat ut uppfödaren. Vem som gjort fel skiter jag i, men jag tycker det är löjligt av dig att sitta här och näbba över en död hund.

//E

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 651
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: Wonna
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 651
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar