LindgrenV röstar på mig för att jag först inte kan hitta några teorier, men sedan hittar flera stycken. Tja... Inte mycket att tillägga där. Jag kan inte hjälpa att min hjärna fungerar bättre vid vissa tillfällen än andra.
Myrten. Röstar på Lobelia pga hennes inställning till leken/OT/teorier. Jag tycker med bakgrund av hur Lobelia skrev, att det är en helt ok motivering och röst.
Monstermom röstade på snurrfian efter deras diskussion om huruvida monstermom verkligen anklagar alla för att vara ulvar. Eftersom jag också tycker snurrfian beter sig knepigt, så kan ja inte annat än instämma i monstermoms misstankar.
Klara röstade på lobelia då hon inte kändes så intresserad av att leta onda. Återigen, inget konstigt med den motiveringen heller.
Hedinn röstade på lobelia då hon misstänker att hon slöläser = är ond. Facit visade på annat, men jag ser inget konstigt i motiveringen.
CaisaLundblad röstade på snurrfian då hon tycker att snurrfian efterkonstruerar i diskussionen med monstermom. Jag är helt benägen att hålla med.
Idahoe röstar på snurrfian då hon tycker diskussionen som snurrfian och monstermom hade var konstig. Jag kan inte annat än instämma här med (fasiken vad det här inte ger någonting).
Snurrfian röstar på mig för att jag kommer med teorier. Say what? Konstigaste motiveringen, så hon stiger på min lista över misstänkta.
Koppen röstar på lilltess för en massa anledningar som jag inte riktigt hänger med i. Bland annat den diskussion kring Robin Hood som bara bestod av missförstånd och att hon spinner vidare på en teori från LenaH. Eftersom vi nu vet att lilltess var god, så blir jag lite misstänksam mot koppen även här. Ändrar sin röst till mig, eftersom jag hade en konstig teori mot koppen. Tja... Oklart om det gör någon skillnad på hur jag ser koppen. Lite åt ondare hållet ändå.
LenaH röstar på cirkus för hennes misstankar om mig och klara. Tja... Tycker ändå cirkus hade en intressant teori för att vara första dl, så jag tycker nog LenaH gör det lätt för sig. Men det gör inte att jag tycker hon är ond för det.
Matmissbrukaren röstar på myrten dels enligt ”tidigare teorier” som endast består av ” Har en del tankar om Prins John. Tycker Habina verkar se ulvar lite här och var nu. Reagerar på Snurrfian för hennes teorier mot Monstermom.” vilket jag inte kan kalla teorier utan snarare sammanfattning. Lägger sedan till att myrten är på mot lobelia och att myrten kanske är prins john. Tycker det är en tunn teori, men återigen dl 1. Gör mig dock inte mindre misstänksam mot matmissbrukaren.
Cirkus röstar på koppen för att koppen verkar vilja undvika ”ljus på sig” då hon inte kommenterar att jag röstar på koppen. Tja... Tycker det känns rätt ok teori det här också för dl 1.
Niyama röstar på lobelia för att lobelia tyckte det var skumt att inte gilla omvandlingar. Jag tror det här egentligen handlar om ett missförstånd, så jag lägger inte så mycket tyngd i det. Sedan ändrar hon rösten till koppen eftersom koppen tror hon blir käk om hon får blickar på sig.
TeamLundVer röstar på hedinn för att hon tror att hedinn ingår i en lynchmobb mot lobelia.
Puh! Jag hann klart innan DL, så de som vill bemöta och fundera vidare på någonting här får lite tid på sig att göra det också.