Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har spelat med LenaH i lyan och då sprutade teorier och sågs ulvar överallt! :D Just nu känns hon mer som vanligt, lugn och sansad försöker få koll på alla andra, alltså för mig just nu neutral åt det goda hållet. Sen kan det självklart förändras men det är min känsla just nu.

Jag reagerade på att det var den enda i listan du höll åt det goda hållet, stämmer det?
 
Alltså - Jag tycker fortfarande @cirkus känns skum. Dels väldigt långsökta teorier igår, den ena konstigare än den andra, dels att hon igår höll @Koppen som mest misstänkt men idag släpper Koppen utan att Koppen ens gjort ett inlägg.
Sen den halva godförklaringen av @Niyama för att hon ändrade röst (DL1, remember) och avslutar med att rösta på @Snurrfian ?

Visst kan det vara tidsbrist och stress som gör det hela så (i mina ögon) inkonsekvent men för mig pingar ulvradarn.

Jag skulle dock vilja att cirkus kunde bemöta mig men jag vet ju att hon är upptagen ikväll tyvärr.
 
Alltså - Jag tycker fortfarande @cirkus känns skum. Dels väldigt långsökta teorier igår, den ena konstigare än den andra, dels att hon igår höll @Koppen som mest misstänkt men idag släpper Koppen utan att Koppen ens gjort ett inlägg.
Sen den halva godförklaringen av @Niyama för att hon ändrade röst (DL1, remember) och avslutar med att rösta på @Snurrfian ?

Visst kan det vara tidsbrist och stress som gör det hela så (i mina ögon) inkonsekvent men för mig pingar ulvradarn.

Jag skulle dock vilja att cirkus kunde bemöta mig men jag vet ju att hon är upptagen ikväll tyvärr.

Jag tycker också Cirkus är skum, men samtidigt det var väl i förra leken hon var god och rök direkt?
 
LindgrenV röstar på mig för att jag först inte kan hitta några teorier, men sedan hittar flera stycken. Tja... Inte mycket att tillägga där. Jag kan inte hjälpa att min hjärna fungerar bättre vid vissa tillfällen än andra.
Myrten. Röstar på Lobelia pga hennes inställning till leken/OT/teorier. Jag tycker med bakgrund av hur Lobelia skrev, att det är en helt ok motivering och röst.
Monstermom röstade på snurrfian efter deras diskussion om huruvida monstermom verkligen anklagar alla för att vara ulvar. Eftersom jag också tycker snurrfian beter sig knepigt, så kan ja inte annat än instämma i monstermoms misstankar.
Klara röstade på lobelia då hon inte kändes så intresserad av att leta onda. Återigen, inget konstigt med den motiveringen heller.
Hedinn röstade på lobelia då hon misstänker att hon slöläser = är ond. Facit visade på annat, men jag ser inget konstigt i motiveringen.
CaisaLundblad röstade på snurrfian då hon tycker att snurrfian efterkonstruerar i diskussionen med monstermom. Jag är helt benägen att hålla med.
Idahoe röstar på snurrfian då hon tycker diskussionen som snurrfian och monstermom hade var konstig. Jag kan inte annat än instämma här med (fasiken vad det här inte ger någonting).
Snurrfian röstar på mig för att jag kommer med teorier. Say what? Konstigaste motiveringen, så hon stiger på min lista över misstänkta.
Koppen röstar på lilltess för en massa anledningar som jag inte riktigt hänger med i. Bland annat den diskussion kring Robin Hood som bara bestod av missförstånd och att hon spinner vidare på en teori från LenaH. Eftersom vi nu vet att lilltess var god, så blir jag lite misstänksam mot koppen även här. Ändrar sin röst till mig, eftersom jag hade en konstig teori mot koppen. Tja... Oklart om det gör någon skillnad på hur jag ser koppen. Lite åt ondare hållet ändå.
LenaH röstar på cirkus för hennes misstankar om mig och klara. Tja... Tycker ändå cirkus hade en intressant teori för att vara första dl, så jag tycker nog LenaH gör det lätt för sig. Men det gör inte att jag tycker hon är ond för det.
Matmissbrukaren röstar på myrten dels enligt ”tidigare teorier” som endast består av ” Har en del tankar om Prins John. Tycker Habina verkar se ulvar lite här och var nu. Reagerar på Snurrfian för hennes teorier mot Monstermom.” vilket jag inte kan kalla teorier utan snarare sammanfattning. Lägger sedan till att myrten är på mot lobelia och att myrten kanske är prins john. Tycker det är en tunn teori, men återigen dl 1. Gör mig dock inte mindre misstänksam mot matmissbrukaren.
Cirkus röstar på koppen för att koppen verkar vilja undvika ”ljus på sig” då hon inte kommenterar att jag röstar på koppen. Tja... Tycker det känns rätt ok teori det här också för dl 1.
Niyama röstar på lobelia för att lobelia tyckte det var skumt att inte gilla omvandlingar. Jag tror det här egentligen handlar om ett missförstånd, så jag lägger inte så mycket tyngd i det. Sedan ändrar hon rösten till koppen eftersom koppen tror hon blir käk om hon får blickar på sig.
TeamLundVer röstar på hedinn för att hon tror att hedinn ingår i en lynchmobb mot lobelia.

Puh! Jag hann klart innan DL, så de som vill bemöta och fundera vidare på någonting här får lite tid på sig att göra det också. :)
 
Jag tycker också Cirkus är skum, men samtidigt det var väl i förra leken hon var god och rök direkt?
Jamen säg inte sådär! Du har helt rätt.
Leken innan prickade hon ju typ hela lyan i sitt första teoriinlägg och sen dess har hon varit lite... Speedad? :p
 
Jag reagerade på att det var den enda i listan du höll åt det goda hållet, stämmer det?
:D Jag var tvungen att kolla och det verkar stämma, fast jag höll flera för neutrala även om jag inte vågar sätta dem åt det goda hållet. Men som jag skrev sen så är det snarast baserat på en känsla av att LenaH är mer på när hon är ond, sen kan hon lura mig uppåt väggarna eller ner i Cirkus toalett, vad vet jag? Just nu känner jag mig väldigt osäker på de flesta...
 
:D Jag var tvungen att kolla och det verkar stämma, fast jag höll flera för neutrala även om jag inte vågar sätta dem åt det goda hållet. Men som jag skrev sen så är det snarast baserat på en känsla av att LenaH är mer på när hon är ond, sen kan hon lura mig uppåt väggarna eller ner i Cirkus toalett, vad vet jag? Just nu känner jag mig väldigt osäker på de flesta...
Jag är nog faktiskt alltid ganska sansad i början av lekarna, när jag börjar fatta ett och annat blir jag mer terrier.
 
Äh, jag röstar nu. Kanske ändrar sen.

Niyama röstar på Caisa
då hennes kommentar om käket kändes rätt ulvig.
 
Tack @Habina Jag hade just tänkt gå tillbaka och skumma gårdagens motiveringar. Inte för att det gjorde mig klokare, men jag slapp göra arbetet.
 
Tack @Habina Jag hade just tänkt gå tillbaka och skumma gårdagens motiveringar. Inte för att det gjorde mig klokare, men jag slapp göra arbetet.

Det gjorde inte mig så mycket klokare heller. Men jag reagerade i alla fall på Snurrfian, koppen, matmissbrukaren och kanske lite TeamLundVer. Fast den sistnämnda förstås hade rätt dåligt med tid...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 896
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Häst med känslig hud - era bästa tips!

Omröstningar

Tillbaka
Upp