puh, av någon anledning skriver ni dessutom mest under den tiden jag är upptagen med annat.
Sen när man försöker läsa igenom ska folk antingen prata med en IRL, på fb eller kräva att man startar om datorn!
Ska få ner några tankar innan jag faktiskt gör det.
Habina är fortsatt skum, som många redan noterar när hon verkar haka på andras teorier sådär rakt av. Hoppas få se mer av hennes egna tankar.
Angående
Monsters teori som även Habina hakade på så lätt känner jag mig tveksam, jag vet inte om jag tycker teorin är så pass tung att jag är bekväm med att Habina hakar på som hon gör. Det skulle kunna ligga något i teorin, absolut, men den har känts lite långsökt. Men jag tycker också
MM betett sig lite skumt idag med i diskussionerna kring denna teori, som Monster nämner i inlägg 711, samt att hon (som jag tror Niyama också påpekade?) lite gav känslan att hon visste att Lobelia var god. Och just sista meningen i MMs inlägg 617 känns väldigt... rättfärdigande på något sätt.
Jag vet inte, men lite skum har hon känts. Dock är dessa diskussioner kring där jag bara kunnat skumläsa under dagen så vill gå tillbaka och kolla noggrannare vad som sagts före och efter där.
Och
@Monstermom , angående Hedinn och professorshattar etc (
), jag hajjade också till lite där först, men tänkte att det kanske är bra att hon inte utvecklar och ger eventuella ulvar/prinsar en massa idéer och tips på hur de ska hinta.
Men åh andra sidan kan det ju vara bra med idéer och tips på vad man ska leta efter för hintar i jakten på onda... så jag känner mig lite kluven.
Snurrfian, där har jag kvar misstankarna från igår och de stärktes även av hennes kommentarer om huruvida John är rätt ond att leta efter eller ej. Men det är en diskussion jag ska titta närmare på igen innan DL. (Om jag hinner!)
Klara tycker jag inte verkar riktigt lika skärpt som senast jag spelade med henne och hon satt i lyan (väl? Minnet är bra men kort.
) vilket ger mig känslan att hon kanske spelar ensam nu. Har hittills inte direkt reagerat på något hon skrivit.