Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undvek inte några gruppröstningar. Jag har inga problem med att rösta i ström. Gjorde jag två ggr i förra leken.
Jag röstar på den jag tycker verkar misstänkt även om jag nu i efterhand har ändrat mina tankar angående Myrten. Det finns flera andra som är bra mycket mer misstänkta för tillfället.

Det är kombinationen att du inte lade någon avgörande röst när det var väldigt tight mellan tre personer, med att du pratat en del om Prins John, som får mig att fundera som jag gör.
 
Det är kombinationen att du inte lade någon avgörande röst när det var väldigt tight mellan tre personer, med att du pratat en del om Prins John, som får mig att fundera som jag gör.

Men VARFÖR måste jag lägga en avgörande röst för? :confused:
Jag röstade fortfarande på den jag fann mest misstänkt. Dom andra var inte ens på tapeten för mig någon gång under igår.
Nu tycker jag faktiskt du strör misstankar mot mig och det gör mig misstänksam mot dig :cautious:

Edit, och jag hade knappt nämnt John under gårdagen.
Det var Monstermom och Myrten.
Blanda inte in mig i något som inte är sant.
Jag nämnde John en gång kort i ett teoriinlägg. Läs fakta innan du uttalar dig.
 
Efter ha läst och läst lite till så tycker jag fortfarande att det är svårt att se något mönster riktigt. @LenaH känns sansad och eftertänksam vilket gör att jag just nu sätter henne åt den neutrala/goda hållet.
@Habina hänger lätt på @Monstermom s teorier, vilket hon redan har förklarat och det känns förståeligt, så om Habina känner jag mig avvaktande.

Eller är det så att ni i själva verket diskuterat det i lyan men att du misstagit dig för att det är diskuterat i leken? Nu måste jag lusläsa lite här för att hitta en eventuell tabbe :cautious:
Jag är inte säker på om det var i den här tråden eller den förra men det var en lång utläggning om det. Jag var inte involverad i själva diskussionen men jag läste den. ;) Men du har ju bara en 40 sidor att gå igenom i den här tråden så du hittar det nog! ;)

Jag måste ta och kolla vilka som är med och spelar igen, de som syns känns ändå som om de är färre än vad som är med i leken.
 
Men VARFÖR måste jag lägga en avgörande röst för? :confused:
Jag röstade fortfarande på den jag fann mest misstänkt. Dom andra var inte ens på tapeten för mig någon gång under igår.
Nu tycker jag faktiskt du strör misstankar mot mig och det gör mig misstänksam mot dig :cautious:

Edit, och jag hade knappt nämnt John under gårdagen.
Det var Monstermom och Myrten.
Blanda inte in mig i något som inte är sant.
Jag nämnde John en gång kort i ett teoriinlägg. Läs fakta innan du uttalar dig.
Måste, måste du ju inte. Jag säger bara att det är intressant i och med att din röst kom in sent. Ströröster samt starka drev brukar vara intressanta. Enligt min erfarenhet brukar det i drev dölja sig en eller flera ulvar, medan övriga sprider ut sina röster åt andra håll.
 
Cirkus vet jag inte riktigt var jag har just nu. Hon röstar idag på Snurrfian, med liknande tankar som jag själv har haft, vilket väl talar för hennes godhet en aning. Men jag vet inte riktigt, hennes teorier sent igårkväll var ju lite sådär kan jag känna...
Neutral än så länge, med ett extra öga som håller koll på henne:cautious:

TeamLundVer la en röst väldigt sent och med väldigt klen motivering igår. Kan självklart ha varit tidsbrist, men kan också varit ett försök att smita undan/ligga lågt, enligt exempelvis Monstermoms funderingar.
Reagerar också lite på hennes uttalande om Myrten i #717, som jag förstått det brukar hon väl inte vara rädd för att sticka ut? :confused:
Jag har inte spelat med henne förut, så hon bör hållas koll på...

Klara sammanfattar mest, men inget som jag direkt reagerar på där, frånsett att hon verkar försöka skriva mycket ur minnet vilket inte alltid lyckas. Förståeligt i denna något fylliga lek ;)
 
Måste, måste du ju inte. Jag säger bara att det är intressant i och med att din röst kom in sent. Ströröster samt starka drev brukar vara intressanta. Enligt min erfarenhet brukar det i drev dölja sig en eller flera ulvar, medan övriga sprider ut sina röster åt andra håll.

Jag röstar alltid sent. Särskilt igår när jag var upptagen med annat på kvällen.
 
Jag röstar alltid sent. Särskilt igår när jag var upptagen med annat på kvällen.
Och vissa röstar tidigt och vissa röstar i mitten och vissa röstar alltid där fler redan röstat och vissa gör det aldrig. Hur som helst så anser jag fortfarande att det är en intressant tes att ta upp och det tycker jag fortfarande.
 
Efter ha läst och läst lite till så tycker jag fortfarande att det är svårt att se något mönster riktigt. @LenaH känns sansad och eftertänksam vilket gör att jag just nu sätter henne åt den neutrala/goda hållet.
@Habina hänger lätt på @Monstermom s teorier, vilket hon redan har förklarat och det känns förståeligt, så om Habina känner jag mig avvaktande.


Jag är inte säker på om det var i den här tråden eller den förra men det var en lång utläggning om det. Jag var inte involverad i själva diskussionen men jag läste den. ;) Men du har ju bara en 40 sidor att gå igenom i den här tråden så du hittar det nog! ;)

Jag måste ta och kolla vilka som är med och spelar igen, de som syns känns ändå som om de är färre än vad som är med i leken.
Du gör det omöjligt för mig :arghh:
 
Eller är det så att ni i själva verket diskuterat det i lyan men att du misstagit dig för att det är diskuterat i leken? Nu måste jag lusläsa lite här för att hitta en eventuell tabbe :cautious:

Det är diskuterat i leken. Vore himla praktiskt annars, med en sådan tabbe! :D

Nu har jag käkat @Monstermom så du kan återvända till leken igen :D

Jag har hört rykten om att hon hamnade i matkoma efter sin egen matrast... :wtf:

Enligt min erfarenhet brukar det i drev dölja sig en eller flera ulvar, medan övriga sprider ut sina röster åt andra håll.

Men... Det fanns ju bara de som fick ungefär lika många röster (tre, och så Lobelia fyra), och ströröster? Och alla röstade... Rimligen så finns de onda nånstans bland de många eller de få rösterna, ja? O_o
 
  • Gilla
Reactions: MM
Och vissa röstar tidigt och vissa röstar i mitten och vissa röstar alltid där fler redan röstat och vissa gör det aldrig. Hur som helst så anser jag fortfarande att det är en intressant tes att ta upp och det tycker jag fortfarande.

Självklart. Men det jag vill klargöra är att jag inte röstade sent igår för att hålla uppe någon strategi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 896
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp