Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite långsökt - det är mycket långsökt
Jag menar att hon ropar på hjälp i allmänhet men råkar rikta sig till dig för att just det upplägget fanns - rent OT-mässigt där och då. Om det skulle vara så träffsäkert är det ju helt osannoligt egentligen. Men just min tanke om rop från Habina är ju vad jag bygger min tanke på.
Sitter du på mobilen? För om jag håller muspekaren över "3min sedan" så kommer klockslaget upp! Du hade faktiskt fel med en hel minut på Klara!Röstlista, DL1
20.13 LindgrenV röstar på Habina
20.51 Myrten röstar på Lobelia
21.07 Monstermom röstar på Snurrfian
21.13 Klara röstar på Lobelia
21.16 Hedinn röstar på Lobelia
(Jäkla dumma forum, varför kan det inte visa klockslag för!)
Nej, det var ju det som var grejen!Men varför skulle man teoria utifrån inlägg skrivna innan rollerna lottats?
Lite långsökt - det är mycket långsökt
Jag menar att hon ropar på hjälp i allmänhet men råkar rikta sig till dig för att just det upplägget fanns - rent OT-mässigt där och då. Om det skulle vara så träffsäkert är det ju helt osannoligt egentligen. Men just min tanke om rop från Habina är ju vad jag bygger min tanke på.
Sen brukar jag ha svårt att först Koppen, vilket dock brukar leda till att jag trots en del udda inlöägg från henne håller henne som neutral längre än jag kanske borde. Hmm...Här är ett par intressanta citat från koppen. Jag får känslan av att hon blir stressad över möjligheten att en ulv blir god och förrädare i lyan. Är det för att koppen är ulv och inser att hon kan riskera att bli förrädare?
Helt OT jag har alltid uppfattat RH som god, efter Kung Rickard så är väl Robin ett andrhandsval i mina ögon.Fast varför skulle jag då vilja att Ivanhoe skulle locka över robyn till den goda sidan? plus att valet är ju stående. Jag menade helt OT att de kunde bli kära innan RH valde sida och då välja den goda..
Sitter du på mobilen? För om jag håller muspekaren över "3min sedan" så kommer klockslaget upp! Du hade faktiskt fel med en hel minut på Klara!
Det är rätt roligt att följa din väg genom tråden, du hittar skumma saker överallt!
*viskar* jag upptäckte det själv för inte så länge sedan...Öh, nä, ingen mobil. Bara dum.
Jag tyckte att dina inlägg där du försvarade dig mot Monstermom hade en något desperat ton över sig. Att du så starkt påtalade att du egentligen inte menade så mycket med det du sagt.
Men alltså, jag fattar inte hur ni menar att det där kontaktandet skulle gå till!? Det är ju större risk att John/ulv skulle börja treva mot en god!?