Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
En av de andra här ska åka hem imorgon, så då ska jag vara lite social. Det som jag tycker är mest anmärkningsvärt hittills är Lobelias inställning. Jag skriver mer om det här:

Tillfälligt tillbaka.

Ja, jag tycker att jag har försökt teoria seriöst och inte enbart baserat teorierna på OT. Och jag tycker även att det finns andra som gjort det. Jag har varit med om att onda rykt i första lynch helt enkelt för att de faktiskt har gjort misstag. När du började skriva på eftermiddagen så var det en del teorier som i alla fall hade lite mer substans än det rena OT (typ kycklingsallad och Cirkus köksrenovering). Exempelvis Lindgrens kommentar om Habinas förändring av spelstil, Monsters och Snurris diskussion och en del Habina skrivit. Visst, teorierna är tunna - det är de vanligen första dagen. Men att i det läget välja att kommentera en helt uppenbar OT-grej från Hedinn istället för att ta ställning till vad som framkommit tycker jag är märklig. Dessutom känns du väldigt defensiv i ditt spel, inte alls som jag kommer ihåg dig från förr-förra leken eller som jag uppfattade dig i förra.

Därför:

Myrten röstar på Lobelia
 
Men... hon har ju inte skrikit ulv åt alla? :confused: Inte vad jag har märkt i alla fall. :o

Jag tror faktiskt som Habina att man kan ha olika syn på det. Och det kan hända att dom som tycker att hon gjort det har med sig från förra tråden, alltså innan vi fick rollerna, för då skämtade Monstermom om att många va ulvar.såg det som att hon bara va sjukt taggad på att leka. Och som sagt så var det ju innan vi fick rollerna :)
 
Nejdå, jag ville bara kolla en extra gång om jag fattat fel eftersom @Snurrfian verkade ta det på allvar. :)
Frågan är väl snarare om @Klara tog @LenaH "hot" om att rösta på mig på allvar och därför passade på att bygga en teori som passade in. För jag känner mig varken desperat eller vänder kappan efter vinden. När det gäller LenaHs röstningar på mig så tar jag inte det så hårt första dagen om hon inte kommer med en bättre teori än att hon brukar göra det. ;)
 
Nej utröna om Lilltess vet om Robin Hood valt den onda sidan. Hon tycks hinta det.

Fast varför skulle jag då vilja att Ivanhoe skulle locka över robyn till den goda sidan? :p plus att valet är ju stående. Jag menade helt OT att de kunde bli kära innan RH valde sida och då välja den goda..
 
Här är ett par intressanta citat från koppen. Jag får känslan av att hon blir stressad över möjligheten att en ulv blir god och förrädare i lyan. Är det för att koppen är ulv och inser att hon kan riskera att bli förrädare? :idea:

Eftersom det är första dagen så är det här värt att fundera över
 
Fast det var inte en bop. Det var en ärlig teori, så om du inte bemöter den seriöst blir jag tyvärr bara mer misstänksam.

Här håller jag å andra sidan helt med Habina - det var ju dessutom inte ens en BoP - ingen röst är ju lagd - bara lite lösa tankar. Att vara så otroligt snabb att hacka bara för att någon tänkt en tanke om en känns ... rätt underligt och lite väl snarstucket
 
Mitt val ikväll står mellan Habina och Lobelia. Habina Pga mina tidigare reaktioner och nu Lobelia pga att om man vill välja att hoppa på ett spår , varför välja en sak som var skrivit för att skämta till om att Ivanhoe och RH var gay.. och att RH då skulle välja samma sida som Ivanhoe. .
 
Är det någon som teoriat om seriösa saker inklusive dig? Jag har sett det i en lek tror jag, när en tvilling gjorde bort sig.

Som flera andra så reagerar jag lite här - jag tycker faktiskt att det finns några som försökt sig på att att åtminstone reda lite i begreppen även om det inte är rna teorier. Tycker också att några faktiskt försökt att teoria också - bland dom Habina som jag tycker varit lite underlig, men ju längre jag läser ändå kommer med vettiga kommentarer (hon var konstigast i början) också.
 
Frågan är väl snarare om @Klara tog @LenaH "hot" om att rösta på mig på allvar och därför passade på att bygga en teori som passade in. För jag känner mig varken desperat eller vänder kappan efter vinden. När det gäller LenaHs röstningar på mig så tar jag inte det så hårt första dagen om hon inte kommer med en bättre teori än att hon brukar göra det. ;)

Jag tog mina egna iakttagelser och byggde mina egna funderingar på mina egna observationer. Jag brukar alltid försöka gå min egen väg och i möjligaste mån försöka undvika att påverkas allt för mycket av andras teorier. LenaHs inlägg tog jag med en nypa salt.
 
Jag tog mina egna iakttagelser och byggde mina egna funderingar på mina egna observationer. Jag brukar alltid försöka gå min egen väg och i möjligaste mån försöka undvika att påverkas allt för mycket av andras teorier. LenaHs inlägg tog jag med en nypa salt.
Men var är jag desperat? Jag har ju knappt skrivit några inlägg tycker jag själv, jag har lite för mycket annat i huvudet för att kunna pladdra på som vanligt...
 
...vilka är rätt personer då? :p
Ser också att det nämnts att du har någon teori som involverar mig, men har totalt missat den teorin och efter att ha läst igenom alla (fan vad ni skriver!) nya sidor orkar jag inte leta mer. :p Kan du återberätta eller länka det inlägget? :)

Det är en helt fantastisk teori Caisa som går ut på att du ger mig beröm för att lura över mig på fel sida. ;)
 
Som flera andra så reagerar jag lite här - jag tycker faktiskt att det finns några som försökt sig på att att åtminstone reda lite i begreppen även om det inte är rna teorier. Tycker också att några faktiskt försökt att teoria också - bland dom Habina som jag tycker varit lite underlig, men ju längre jag läser ändå kommer med vettiga kommentarer (hon var konstigast i början) också.
Det är rätt roligt att följa din väg genom tråden, du hittar skumma saker överallt! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Tänka på som nybliven kattägare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Träna bommar
  • Blöta BoT-stallpaddar?!

Omröstningar

Tillbaka
Upp