Jag satt precis och gick igenom dina inlägg för att jag inte hade en susning om vad du skrivit hittills och så kom detta! Här följer du samma spår som jag själv var inne på men jag kan tillägga att just @Hedinn gjort något liknande (dvs hintat med finess) och åkte då i första lynch men i hennes fall kunde hon aldrig bemöta misstankarna pga nätfail, annars hade hon antagligen kunnat avfärda dem.Jag tänkte i liknande banor när jag skummade leken tidigare (angående båda grejerna faktiskt... ) men inte riktigt hade tid att formulera/fundera kring det. Bra att du gjorde det så jag inte glömde bort.
Jag reagerade på Habina tidigare och har inte släppt det, snarare tycker jag hon snurrar lite mer än vanligt eftersom jag ju brukar reagera på henne... speciellt tidigt i en lek när man har lite att gå på. Jag är inte säker på nåt men hon känns liksom lite konstigare än vanligt.
Sen vet jag inte om jag tror Prins John/ulv verkligen skulle hinta såhär tidigt när alla letar minsta lilla att teoria om, men möjligheten finns ju. Myrtens kommentar om Prins John tror jag inte var en hint, då hade den varit lite väl vag eftersom hon skrev ett rätt liknande inlägg om en dold ond roll för 2 (?) lekar sen när hon var god. Känns som att det hade gått obemärkt förbi isåfall.
Hedinns kommentarer om att en ulv kan försöka hinta "med finess" får mig att fundera på om Hedinn hintat med finess... men hittar inget jag skulle kunna tolka in som eventuell hint i hennes inlägg heller. Och har inte direkt reagerat på något annat där heller så det känns lite långsökt.