italenska travsport

jassica

Trådstartare
kom inte på någon bra rubrik. Har en italensk märr och skulle vilja kolla upp hennes mammas andra avkommor osv, men hittar inte på italenska sidan, någon som vet?

Sv: italenska travsport

Ingen dålig mamma!
Tänk¨på att det står i Euron.

137 starter på 5 år..

Syskonen är däremot ostartade.
En tvååring och en treåring. Båda hingstar.

Din är linjeavlad på Sharif.. Som i sin tur är far till flera avelshingstar där ibland Lemon Dra.

AM

Senast ändrad:

ja, det ska vara skaplig stam på henne säger dom som är mer kunniga. hon ska troligtvis betäckas nu i vår.

Vad mycket har mamman tjänat, och hur många gånger har hon varit etta, två och trea?

okej, tack så mycket för hjälpen, det var intressant. intressant och se hur damen i fråga blir i aveln.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 465
Senast: Nevermind
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka