Sv: Islandshästar Födda 2008!!*Ny tråd*
Nja, jag tror inte det. Och inte med Kraftur isf. Det var ett infall och kul idé och det hade varit en erfarenhet, fast det finns ju annat som är kul också
Typ Rida
Nä, känns som hon ska få utbildas, tränas och få erfarenhet nu under ett par år. Fast det kan ju hända att jag ändrar mig, kan gå fort i mitt huvud ibland
Har dessutom pratat lite med en Bukefalist jag känner privat om hen ska låna Spök nästa säsong och tävla henne, men vi får se. Hen får isf låna Spöket nån månad och känna sig för om det kan passa. Vore dock kul att få henne tävlad och se lite vad hon går för
Är eg sjukt sugen på en Hrimur-avkomma, men tror inte han matchar Spök särskilt bra, så ska det bli nån efter honom så blir det till att sälja Spök och köpa en istället. Samtidigt så är hon en underbar häst och jag har def fått mycket för de få kronor hon kostade mig.
Hon är otroligt lyhörd och juste på alla vis. Precis som du gillar jag viljan att gasa på, men min andra är inte på det viset så jag över på att hitta dragläget typ. Nu låter det som det går urdåligt, men det gör det verkligen inte. Men tänker att jag ska försöka jobba från rätt ände och ta det piano, var sak har sin tid, typ.