Islandshäst träns

Sv: Islandshäst träns

Vågar man be dig måtta av ditt träns?:o :o
Tänkte sätta min man på att göra ett men vi har ingen koll på delarna riktigt. Såg att du tipsat om en hemsida i en annan tråd men det är lite för svårt för oss att se där. Kanske nästa gång du ska finputsa det eller så? :bow:

Rödbrunt eller heter de blodbrunt??
Med mässingsspännen vanlig nosgrimma med smala remmar
Inge ganaschrem utan bara pannband och nosgrimma som skall vara med stenar på.
Eller mässingstråd=)

Tyglarna skall vara vanliga spännen även på tränset inge hake!

Hittade ett på den där sidan hon som gör träns.. skickade iväg ett mejl å hörde vad ovanstående träns skulle gå på=) få se när man får svar=)

Jag rider Jorunn ibland i repgrimman.. de går hur bra som helst.
Lite svårt och ställa hästen bara så de blir mer rakt fram ridning då=)

Vågar man be dig måtta av ditt träns?:o :o
Tänkte sätta min man på att göra ett men vi har ingen koll på delarna riktigt. Såg att du tipsat om en hemsida i en annan tråd men det är lite för svårt för oss att se där. Kanske nästa gång du ska finputsa det eller så? :bow:

Ok ska försöka komma ihåg det i morron.

Liknande trådar

Utrustning Alltså, jag känner mig lite korkat, för jag förstår verkligen inte. Letar nytt träns till min 4-åring och vill inte köpa någonting över...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 603
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 085
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka