Sv: Irco Mena

Hade gärna haft irco mena, är dock rädd att det blir en för stor häst. 170 är ok men inte högre.. stoet är 167cm och e, CB 2 som är 180.

Blir avkomman mer än 170 så kommer den inte in i stallet :/.

Har ett sto som har I M som morfar. Hon är stor, ca 173 cm. Pappa är pomme royal. Hon är så snäll i hanteringen, lite tittig vid uteritt och älskar att hoppa. tävlat 135 cm.

Pomme Royal verkar också lämna stort, har ridit en som var 175+ . Underbar häst :D.

kl

Tycker att det är synd att Irco Menas son So What inte används mer i aveln. Går man in på blupen och kollar avkommorna ser man att dom presterat helt fantastiskt i förhållande till hur få dom är. De jag har träffat och sett verkar dessutom ha ett fantastiskt temperament och fungera bra även för mindre rutinerade ryttare.

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 047
Senast: lizzie
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 014
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30