Sv: Irco Mena

Hade gärna haft irco mena, är dock rädd att det blir en för stor häst. 170 är ok men inte högre.. stoet är 167cm och e, CB 2 som är 180.

Blir avkomman mer än 170 så kommer den inte in i stallet :/.
 
Sv: Irco Mena

Har ett sto som har I M som morfar. Hon är stor, ca 173 cm. Pappa är pomme royal. Hon är så snäll i hanteringen, lite tittig vid uteritt och älskar att hoppa. tävlat 135 cm.
 
Sv: Irco Mena

Pomme Royal verkar också lämna stort, har ridit en som var 175+ . Underbar häst :D.
 
Sv: Irco Mena

kl

Tycker att det är synd att Irco Menas son So What inte används mer i aveln. Går man in på blupen och kollar avkommorna ser man att dom presterat helt fantastiskt i förhållande till hur få dom är. De jag har träffat och sett verkar dessutom ha ett fantastiskt temperament och fungera bra även för mindre rutinerade ryttare.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 861
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 184
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 304
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 281
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp