Intyg omgjort badrum?

silverblom

Trådstartare
För en tid sedan hade vi behöriga hantverkare som gjorde om vårt badrum. Dock fick vi aldrig något papper på det mer än räkningarna. Behöver man något intyg på att det är korrekt gjort? tänker om man skulle sälja huset?

För en tid sedan hade vi behöriga hantverkare som gjorde om vårt badrum. Dock fick vi aldrig något papper på det mer än räkningarna. Behöver man något intyg på att det är korrekt gjort? tänker om man skulle sälja huset?
Kontakta hantverkarna och be att få ett kvalitetsintyg/våtrumsintyg. Ni ska ha ett ex och det andra ska de lägga in i en databas hos BKR/GVK/MVK

Den här blanketten använder badrumsfirman som jobbade åt oss:
kvalitetsdokument.png

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 660
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar