intressant INSLAG I DAGENS AKTUELLT.

Njae det berodde på kaffet jag spillde..Nu har jag ett nytt tangentbord ..Det gick överhuvudtaget inte att ändra Caps lock. Fick plocka fram ett gammalt..Får vara glad att det gamla var trådlöst..skadade med andra ord inte burken...
Men det ändrar inte det faktumet att Aktuellt var intressant idag. Då man diskuterade medias hantering av vissa nyheter...

Njae det berodde på kaffet jag spillde..Nu har jag ett nytt tangentbord ..Det gick överhuvudtaget inte att ändra Caps lock. Fick plocka fram ett gammalt..Får vara glad att det gamla var trådlöst..skadade med andra ord inte burken...
Men det ändrar inte det faktumet att Aktuellt var intressant idag. Då man diskuterade medias hantering av vissa nyheter...

Var kan jag hitta det? Sådant är intressant, speciellt svt

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: julgrisen
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 442
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar