Internetleverantörer

G

glee

Jag ska skaffa internet hemma nu, det finns tyvärr inte bredband i huset så det måste gå via telejacket..

Ni andra som har så, vad har ni valt för internetleverantörer?
Har ni hemtelefon?
Vad betalar ni sammanlagt/månad?
Är ni nöjda?
Om inte, vad skulle ni vilja ha istället?

Jag är ute efter en bra internetuppkoppling till ett så lågt pris som möjligt. Telia och Bredbandsbolaget kan man ju skaffa internet hos utan att ha hemtelefon. Jag vill helst inte ha hemtelefon men det kanske finns leverantörer som har så låga priser att det ändå bli billigare att ha telefonabonnemang också?

Sv: Internetleverantörer

Tror vi har Telia på hemtelefonen och BBB [ eller Telenor som det heter nu? ] på bredbandet. Vi betalar väl runt 300 kr i månaden för bredbandet och har det snabbaste som går, tror det är typ 100 eller nått.

Sv: Internetleverantörer

Jag har BBB ADSL 24/1. Tror ordinarie pris är 349 kr men jag betalar bara 200 kr eftersom jag jobbar där. :cool: Har haft uppkopplingen sen i juli och inte haft ett enda avbrott så jag får säga att jag är nöjd. :)

Jag har hemtelefon från Telia eftersom jag vill ha analog telefoni då jag inte vill riskera bli utan telefon vid t.ex. strömavbrott.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 580
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Bor mitt ute på landet och bredband via telejacket verkar vara enda alternativet (hur vet man om det finns fler alternativ?) Har klarat...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 956
Senast: Rosett
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka