Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rider jag en "vanlig" häst ropar jag också alltid högt och tydligt, men har lyckats köpa en häst som blir helt tokig när jag ropar. Då förstår hon att hon ska hoppa och blir värsta katapulten. Farligt med tävlingsvana hästar
Numera får mamma ropa åt mig!
det som blir problem då är att ifal man är 20 pers på en framhoppning.. hur 17 ska man veta vem som ska hoppa.`??
det som blir problem då är att ifal man är 20 pers på en framhoppning.. hur 17 ska man veta vem som ska hoppa.`??
sant.. men vissa gormar juh när dom är 1 km bort... vissa när dom vänder upp... man blir bra less på ramhoppningar överhuvudtaget.. oavsett rop eller inte...
knapp
Skriker ALLTID för full hals (och de som känner mig vet att jag har endel röstressurser ) Diivan är så pigg och suger tag i hindret så om någon kommer imellan vill jag inte änns tänka på vad som skulle hända (kan ju stanna henne på en femöring men endå..) efter som att jag bara tävlar klubb får jag stå ut med folk som skrittar på spåret fast jag säger alltid till och då blir folk sura men lix.
sant.. men vissa gormar juh när dom är 1 km bort... vissa när dom vänder upp... man blir bra less på ramhoppningar överhuvudtaget.. oavsett rop eller inte...
som vicky417 gör tycker jag man ska göra.. å har så gjort själv..