Inte en dagbok

Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Var inte så hård mot dig själv. Du kämpar ju på så jäkla bra!

Sjukdomen kommer att se sina chanser att försöka påverka dig massor med gånger ännu i ditt liv. Varje gång du inte gör som sjukdomen tycker att du borde göra så är du en vinnare!
Tankar är i sig inte farliga, utan det är först om du agerar på dem som det blir tokigt.

Det är jättebra att du uppmärksammar dom och försöker se ett sammanhang!
Är så himla glad för det är en helt annan karamell som skriver nu, du har vuxit så himla mycket ❤️❤️❤️
Tack för era fina inlägg ❤️

Känner att jag inte riktigt är där jag vill vara men försöker och just nu får det räcka.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 514
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 162
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 943
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • FÅRtråden
  • Småhunds ägare