Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag inser vilken tur jag haft som hittat min :love: bara så där utan diverse sajter .....
Och nu har det snart pågått ett halvår och typ bara blir bättre och bättre :)
Har precis haft det dagliga godnatt- saknar dig ! samtalet OCH bestämt dejt på torsdag :D
Det är just det okonstlade oss emellan som jag bara älskar - det är så skönt att det inte är några spel och får nån av oss en fråga - ja då så pratar vi om det -så fort någon öppnat munnen om det som man undrade över oavsett hur awkward/ jobbigt man än kan tycka att det är på förhand och att vi båda svarar ärligt på frågorna också :up:
Förstår inte alls vad du menar, är jo så roligt med dessa sites :banghead: Inte alls så man blir trött alla dessa meddelande från äckliga typer :angel: jag har precis börjat för en dag sedan, och jag är redan trött igen :arghh:

Jahopp, setts ett helt gäng gånger nu och han är trevlig och ser inte illa ut - varför känner jag ändå inget? :arghh:

Jag brukar önska mig en Av-knapp men just nu hade en På-knapp varit bättre.

"Jag runkar gärna min grova ådriga 20cm kuk till dig röst:) och jag sprutar sperma som en häst!"
Alltså jag gillar hästar förvisso men, alltså... Nja :meh: Samma snubbe som stämde träff på Långholmen, fast på mitt vanliga konto där jag sagt nej ett par gånger nu. Stabil karl :up:

Advokaten verkar tycka att vi ska hitta på något hela dagen nästa Onsdag.

Jag: "Den 10:e är en Onsdag"
A: "Men det är en röd dag"
Jag: "????? Är det???"
A: "Ja det är Vesak day"
Jag: ":rofl::rofl::rofl: Du inser at jag enbart vet att det är en röd dag för att jag dyker upp på kontoret och det är ingen annan där...."
A: "Vilken tur att du har mig nu som kan hålla reda på när du ska vara ledig"

:love:

"Jag runkar gärna min grova ådriga 20cm kuk till dig röst:) och jag sprutar sperma som en häst!"
Alltså jag gillar hästar förvisso men, alltså... Nja :meh: Samma snubbe som stämde träff på Långholmen, fast på mitt vanliga konto där jag sagt nej ett par gånger nu. Stabil karl :up:
Men.... Geeeeeeeeeeeez :wtf: borda jo utge en bok "buke dating moments" med alla kommentarer, mails och konversationer som bukefalister har fått genom tiden- är jo verkligen några guldkorn emellan :cautious:

Satte till en grej på min Tinderprofil; "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster ;)"

Hjälpte föga. Har efter tillägget fått två matcher och ingendera skriver/svarar. Är matcherna bara nån slags potenshöjare, eller vad?

Satte till en grej på min Tinderprofil; "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster ;)"

Hjälpte föga. Har efter tillägget fått två matcher och ingendera skriver/svarar. Är matcherna bara nån slags potenshöjare, eller vad?
Jag undrar också. Nu har jag inte fått så många matcher men jag har aldrig fått svar av någon.

Jahopp, setts ett helt gäng gånger nu och han är trevlig och ser inte illa ut - varför känner jag ändå inget? :arghh:

Jag brukar önska mig en Av-knapp men just nu hade en På-knapp varit bättre.

"Trevlig" brukar vara ett ord man använder för någon som visst går att prata med men som inte riktigt "tar tag i en" på ett djupare plan. Det kanske kan vara något sånt? Eller så kan det komma med tiden, ibland är det bättre än head over heels på direkten :)

"Wow vilken kalaspingla! ;) Allt bra med dig söt hoppas jag? :) Föemodar att du precis som jag söker något mera seriöst här? :)"

Visst är det någon annan här som fått denna också? Kalaspingla.... :laugh: hade varit ok, om det då inte direkt hade varit följd av "söt" :meh: folk som skrivar sånt, då blir jag såhär :wtf:

Känns som jag blivit "ghostad" av promenadkillen.. Har han inte svarat eller hört av sig i kväll funderar jag på att skriva ett litet "sätta ned foten"-meddelande och förklara att om han inte vill hålla kontakten längre och inte vill ses får han faktiskt skriva det. Tror föga att det hjälper, det är mer för min egen skull för att sätta ned foten och markera ett slut för mig själv.

Känns som jag blivit "ghostad" av promenadkillen.. Har han inte svarat eller hört av sig i kväll funderar jag på att skriva ett litet "sätta ned foten"-meddelande och förklara att om han inte vill hålla kontakten längre och inte vill ses får han faktiskt skriva det. Tror föga att det hjälper, det är mer för min egen skull för att sätta ned foten och markera ett slut för mig själv.
Shit happens. Märkligt beteende dock. I min värld säger man som det är i stället för att bara dunsta.

Men det är bara att släppa.

Jag har också "skällt ner" några den senaste tiden. En tvärtystnade efter några meddelanden då vi övergick till messenger. Hans profiltext på Tinder är "Underbar och älskad av alla" och jag upplyste honom om att jag hade förväntat mig ett sjysstare beteende av en som skriver så om sig själv.
Annars har jag ifrågasatt varför snubbar på Tinder inte vill skapa kontakt fastän de uppenbarligen svept höger. Jag blir så less!! Givetvis har ingen svarat på det, men det har känts bra för mig att få fram mitt budskap iaf ;)

Date om 1 vecka :laugh: Im too excited.... Jag gillar honom redan skarpt, och är oerhörd nervös. Va inte så särskilt nervös innanför dom andra dates. Jag hoppas verkligen han visar sig vara en go kille:nailbiting: (snygg är han också). Det jag ogillar lite är att han säger han är kräsen, får då den bilden han har datet många och svårt att "commita" och sen hade han gym-selfies på sin profil :banghead: (jag har redan retat honom för dessa, och det tog han med glatt humör så det gillade jag :rofl:)

Date om 1 vecka :laugh: Im too excited.... Jag gillar honom redan skarpt, och är oerhörd nervös. Va inte så särskilt nervös innanför dom andra dates. Jag hoppas verkligen han visar sig vara en go kille:nailbiting: (snygg är han också). Det jag ogillar lite är att han säger han är kräsen, får då den bilden han har datet många och svårt att "commita" och sen hade han gym-selfies på sin profil :banghead: (jag har redan retat honom för dessa, och det tog han med glatt humör så det gillade jag :rofl:)
En vecka är låååång tid. I know the feeling :cool:. Men man hinner chatta en hel del på den veckan ;).

Hoppas att det går bra :) :up:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 182
Senast: Palermo
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 557
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka