Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår inte alls vad du menar, är jo så roligt med dessa sitesJag inser vilken tur jag haft som hittat minbara så där utan diverse sajter .....
Och nu har det snart pågått ett halvår och typ bara blir bättre och bättre
Har precis haft det dagliga godnatt- saknar dig ! samtalet OCH bestämt dejt på torsdag
Det är just det okonstlade oss emellan som jag bara älskar - det är så skönt att det inte är några spel och får nån av oss en fråga - ja då så pratar vi om det -så fort någon öppnat munnen om det som man undrade över oavsett hur awkward/ jobbigt man än kan tycka att det är på förhand och att vi båda svarar ärligt på frågorna också![]()
Det tyckte jag också först men insåg att det var ett massmeddelande och då blev det mest patetisktJag tyckte faktiskt hans meddelande va lite obehagligt.....
Men.... Geeeeeeeeeeeez"Jag runkar gärna min grova ådriga 20cm kuk till dig röstoch jag sprutar sperma som en häst!"
Alltså jag gillar hästar förvisso men, alltså... NjaSamma snubbe som stämde träff på Långholmen, fast på mitt vanliga konto där jag sagt nej ett par gånger nu. Stabil karl
![]()
Jag undrar också. Nu har jag inte fått så många matcher men jag har aldrig fått svar av någon.Satte till en grej på min Tinderprofil; "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster"
Hjälpte föga. Har efter tillägget fått två matcher och ingendera skriver/svarar. Är matcherna bara nån slags potenshöjare, eller vad?
Jahopp, setts ett helt gäng gånger nu och han är trevlig och ser inte illa ut - varför känner jag ändå inget?
Jag brukar önska mig en Av-knapp men just nu hade en På-knapp varit bättre.
Äh, sådant behöver inte vara så dåligt. Du kanske råkar ha hittat en perfekt KK istället för "vanlig partner" bara?Jahopp, setts ett helt gäng gånger nu och han är trevlig och ser inte illa ut - varför känner jag ändå inget?
Jag brukar önska mig en Av-knapp men just nu hade en På-knapp varit bättre.
Shit happens. Märkligt beteende dock. I min värld säger man som det är i stället för att bara dunsta.Känns som jag blivit "ghostad" av promenadkillen.. Har han inte svarat eller hört av sig i kväll funderar jag på att skriva ett litet "sätta ned foten"-meddelande och förklara att om han inte vill hålla kontakten längre och inte vill ses får han faktiskt skriva det. Tror föga att det hjälper, det är mer för min egen skull för att sätta ned foten och markera ett slut för mig själv.
Jag har också "skällt ner" några den senaste tiden. En tvärtystnade efter några meddelanden då vi övergick till messenger. Hans profiltext på Tinder är "Underbar och älskad av alla" och jag upplyste honom om att jag hade förväntat mig ett sjysstare beteende av en som skriver så om sig själv.Känns som jag blivit "ghostad" av promenadkillen.. Har han inte svarat eller hört av sig i kväll funderar jag på att skriva ett litet "sätta ned foten"-meddelande och förklara att om han inte vill hålla kontakten längre och inte vill ses får han faktiskt skriva det. Tror föga att det hjälper, det är mer för min egen skull för att sätta ned foten och markera ett slut för mig själv.
Det är lite det här jag också känner. Självfallet är jag medveten om att jag antagligen inte kommer få svar, men då har jag liksom "avslutat" det hela. Hatar konversationer som bara dör ut, hellre göra en tydlig markering liksom.Givetvis har ingen svarat på det, men det har känts bra för mig att få fram mitt budskap iaf![]()
Hellre vara en liten bitchHatar konversationer som bara dör ut, hellre göra en tydlig markering liksom.
En vecka är låååång tid. I know the feelingDate om 1 veckaIm too excited.... Jag gillar honom redan skarpt, och är oerhörd nervös. Va inte så särskilt nervös innanför dom andra dates. Jag hoppas verkligen han visar sig vara en go kille
(snygg är han också). Det jag ogillar lite är att han säger han är kräsen, får då den bilden han har datet många och svårt att "commita" och sen hade han gym-selfies på sin profil
(jag har redan retat honom för dessa, och det tog han med glatt humör så det gillade jag
)