Pudding har jag väldigt svårt att se som något bra.
Tänker på chokladpudding, brylepudding och annat dallrigt, slemmigt äckel![]()
Men, men... jag tycker ju om chokladpudding!
Riktig då, inte från pulver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pudding har jag väldigt svårt att se som något bra.
Tänker på chokladpudding, brylepudding och annat dallrigt, slemmigt äckel![]()
Om man vill tolka det så var så god. Men jag hoppas att du kan tala om något annat!
ÄLSKA Linnéa Claeson!![]()
![]()
Men, men... jag tycker ju om chokladpudding!
Riktig då, inte från pulver![]()
Jag älskade det som barn, sen gick det överet
Kex däremot, det är ett bra ord. Digestivekex, chokladkex, kexchoklad
Med riktigt k såklart, inget check.
Fast du är egentligen inte skyldig en förklaring. Du ville inte sova där och så är det med det.Åkte hem till dejten igår efter jag varit på middag med vänner. Blev lite hångel och skedning i soffan innan jag åkte hem till mig själv och sov. Han ville att jag skulle sova där och det hade jag gjort om jag inte haft mens och suddiga linser. Det sa jag inte till honom så jag hoppas inte han tog illa upp att jag valde åka hem utan förklaring. Smsade lite när jag kommit hem, han har läst mitt sista meddelande men inte svarat än...
Sådant vill en inte uppmuntra och sprida.ÄLSKA Linnéa Claeson!![]()
![]()
Hon är van men visst tar hon risker. Och hon gör ett fantastiskt jäkla jobb i sin kamp mot nätsvinen, just för att hon inte låter dem skrämma henne.Sådant vill en inte uppmuntra och sprida.
Det bästa för unga tjejer är väl ändå att dom håller sig borta från idioter online.
Mannen kanske blir förbannad och letar rätt på henne.
Jag kan förstå att hon blir förbannad och regerar på den ilskan.Hon är van men visst tar hon risker. Och hon gör ett fantastiskt jäkla jobb i sin kamp mot nätsvinen, just för att hon inte låter dem skrämma henne.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/8dn9r/skickar-penisbilder-och-valdtaktsfilmer
Skulle inte förvåna med om en rövhatt säger då "du sa ju inte att jag skulle sluta"...Jag kan förstå att hon blir förbannad och regerar på den ilskan.
Men att sprida det riskerar att andra tjejer tar efter och gör samma sak.
I längden ökar det bara hatet hos dom sjuka männen och det blir fler unga tjejer som blir lidande.
Bästa sättet att bli av med en stalker är att tiga ihjäl hen. (och polisanmäla)
Fast det är samtidigt så jäkla tröttsamt att kvinnor ska behöva ta det.Jag kan förstå att hon blir förbannad och regerar på den ilskan.
I längden ökar det bara hatet hos dom sjuka männen och det blir fler unga tjejer som blir lidande.
Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.Jag kan förstå att hon blir förbannad och regerar på den ilskan.
Precis. Det är ingen enstaka stalker, hon har fått sån här skit sedan hon var tio år. Och hon är defintivt inte ensam.Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.
Precis.Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.
Jo, om det kommer en polisanmälan borde rövhatten begripa.Skulle inte förvåna med om en rövhatt säger då "du sa ju inte att jag skulle sluta"...
Jag tror inte på att tiga.. Inte i det fallet.