Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejten igår gick bra, mycket bättre än den förra (då var det alkohol involverat). Vi spelade biljard (då några barn envist ville ha pingis bordet :rofl:). Han har blivit varnad om att hans tjänst kanske inte är kvar i Juni så våran dejt avslutades för att personen åkte och träffade en fd chef vid 22 för att kolla om de har någon tjänst tillgänglig.

Idag vill han inte träffas för han har jobb att göra och måste lämna skor på en sko insamling :cautious::rofl: Välkommen till Singapore där alla jobbar konstant.

Förresten så skulle vi mötas vid ett cafe. Men jag blev försenad för att jag helt enkelt blev distraherad av min bok och åkte för långt :o

Men det visade sig att han hade gett fel namn på cafe't så han var helt stressad och orolig att jag kommit vilse någonstans :o

Om man vill tolka det så var så god. Men jag hoppas att du kan tala om något annat!

Tror jag begriper hur du menar?

Visst kan man vara oehört intresserad av sitt/sina djur. Men om det utgör hela ens värld så blir det lite tragiskt.

Om personen inte har en aning om aktuella händelser, inte vet vad som händer i världen, i landet eller på orten. Inte kan begripa att någon annan kan ha intresse av kultur, samhälle, politik, böcker, film, what ever - ja, då är det lite "skalvarning".

Jag skulel tycka att det vore synnerligen uttråkande att sitta och prata med en människa som inte kan prata om någonting annat än sin katt. Eller för den delen sitt barn......

ÄLSKA Linnéa Claeson! :love: :laugh:

OfPbkgu.jpg

Åkte hem till dejten igår efter jag varit på middag med vänner. Blev lite hångel och skedning i soffan innan jag åkte hem till mig själv och sov. Han ville att jag skulle sova där och det hade jag gjort om jag inte haft mens och suddiga linser. Det sa jag inte till honom så jag hoppas inte han tog illa upp att jag valde åka hem utan förklaring. Smsade lite när jag kommit hem, han har läst mitt sista meddelande men inte svarat än...

Jag förstår inte varför det är nödvändigt att bli elak när man skrivit en halv dag till och från och intresset för att träffas inte finns där?
Och jag förstår inte varför jag måste ta åt mig hela tiden, varför jag ens måste bry mig vad en vilt främmande man skriver?
Hur som helst är jag ett skräp som lever på mina föräldrar (bor hemma just nu medan jag letar hus/tomt och betalar såklart både hyra och mina egna utgifter. Så mycket lever jag på dom, haha).
Efter att jag inte ville svara på frågor om mitt sexliv och kärleksliv och lackade ur och sa ifrån.
Blir så irriterad på mig själv att jag bryr mig och känner bara för att ta bort allt vad nätdejting heter och leva ensam resten av livet med mina hästar typ.

Åkte hem till dejten igår efter jag varit på middag med vänner. Blev lite hångel och skedning i soffan innan jag åkte hem till mig själv och sov. Han ville att jag skulle sova där och det hade jag gjort om jag inte haft mens och suddiga linser. Det sa jag inte till honom så jag hoppas inte han tog illa upp att jag valde åka hem utan förklaring. Smsade lite när jag kommit hem, han har läst mitt sista meddelande men inte svarat än...
Fast du är egentligen inte skyldig en förklaring. Du ville inte sova där och så är det med det.
Jag känner ofta likadant.. men övar mig på att jag har rätt till mina känslor

Senast ändrad:
Hon är van men visst tar hon risker. Och hon gör ett fantastiskt jäkla jobb i sin kamp mot nätsvinen, just för att hon inte låter dem skrämma henne.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/8dn9r/skickar-penisbilder-och-valdtaktsfilmer
Jag kan förstå att hon blir förbannad och regerar på den ilskan.
Men att sprida det riskerar att andra tjejer tar efter och gör samma sak.
I längden ökar det bara hatet hos dom sjuka männen och det blir fler unga tjejer som blir lidande.
Bästa sättet att bli av med en stalker är att tiga ihjäl hen. (och polisanmäla)

I längden ökar det bara hatet hos dom sjuka männen och det blir fler unga tjejer som blir lidande.
Skulle inte förvåna med om en rövhatt säger då "du sa ju inte att jag skulle sluta"...:meh:
Jag tror inte på att tiga.. Inte i det fallet.

Fast det är samtidigt så jäkla tröttsamt att kvinnor ska behöva ta det.
En polisanmälan leder ju Ingenstans

Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.

Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.
Precis. Det är ingen enstaka stalker, hon har fått sån här skit sedan hon var tio år. Och hon är defintivt inte ensam.

Precis.
Jag skulle tro att de flesta är folk med vanliga jobb, familj och personer som anses helt normala.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 037
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser