Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast alltså... Om folk inte hade hängt ut dessa äckel, tror ni helt seriöst att folk ens varit medvetna om hur sjukt utbrett det här är? Polisanmälan och att tiga ihjäl gubbäckel i all ära men kom igen, uthängningarna har en funktion som inte fylls varken av att anmäla eller av att tiga. Utan medvetenhet om ett problem kan samhället inte utvecklas bort från problemet.
Jag tycker också, det är rätt att diskutera frågan, anmäla varje gång.
Men att stämma träff med en man en inte vet något om, dissa och säga april april. Medför alltför stora risker.

Ang att tiga ihjäl dessa gubbäckel så har jag för övrigt ganska nyss låtit ett äckel hållas utan att svara, helt enkelt för att se hur länge han skulle hålla på innan han gav upp.
Efter allehanda meddelanden innehållande beskrivningar av vad han vill göra med mig, sin "kukslyna" och andra "fina" ord som skickats varenda gång jag loggat in de senaste dagarna, så har jag räknat det till 36 meddelanden.

Det är de inte. Men de blir vansinniga när de hängs ut.

Sluta lägga skulden hos kvinnorna!
Jag har inte lagt någon skuld på utsatta kvinnor.
Jag ifrågasätter riskerna tjejerna tar när de stämmer träff med ett psyko och sen säger april.

Mao det handlar om kvinnors säkerhet.

Jag har inte lagt någon skuld på utsatta kvinnor.
Jag ifrågasätter riskerna tjejerna tar när de stämmer träff med ett psyko och sen säger april.

Mao det handlar om kvinnors säkerhet.

Du kanske skulle låta kvinnorna själva avgöra det? Och varför pratar du inte om risken männen tar? Ofta är det brottsligt, då det är minderåriga de stämmer träff med. Varför pratar du inte om deras riskhantering och konsekvensanalys?

Det beror på
att hon har retat upp gubbäcklet.
Varför provocera fram ilska hos en idiot en inte ska ha med att göra öht?

Du skuldbelägger inte kvinnor säger du? Vad är det ovan?

Och säger du att kvinnan ska stå ut, för att inte uppröra mannen? Varför ska hon stå ut med det där för?

Det är inte brottsligt skämta med gubbäckel. Det är brottsligt bete sig som de gör. Det är brottsligt för att man ät förbannad på att någon blåst en hota/misshandla/våldta.

Om du inte brukar bete dig tveksamt på nätet är det enormt svårt att förstå vad du säger och avser, varför du vill skydda männens känslor?

Det beror på att hon har retat upp gubbäcklet.
Varför provocera fram ilska hos en idiot en inte ska ha med att göra öht?
Den här typen av män blir uppretade av minsta lilla nej. Hur kan du ha missat de hundratals exempel på det som figurerat i den offentliga debatten? Till och med här i dejtingtrådarna har tjejer visat exempel på hur män reagerat med ilska när de fått nej på sina sliskiga meddelanden.

Den här typen av män blir uppretade av minsta lilla nej. Hur kan du ha missat de hundratals exempel på det som figurerat i den offentliga debatten? Till och med här i dejtingtrådarna har tjejer visat exempel på hur män reagerat med ilska när de fått nej på sina sliskiga meddelanden.

Eller värre, män som reagerat med ilska när de fått vänliga tack men nej tack efter att man pratat en kort stund. Utan slisk men de klarar inte ett nej oavsett.

Eller de som skickar och skickar och inte får svar, retas upp av det och reagerar med ilska och hat.

Problemet är verkligen inte att kvinnorna retar upp männen. De klarar inte ett nej oavsett.

Jo, men varför hälla bensin på elden och lura iväg en gubbe på något som retar gallfeber på honom?

Varför tycker du det är rätt att unga tjejer utsätter sig för sådana risker?

Det säger jag inte.
Jag säger att hon utsätter sig för stora risker när hon har kontakt och provocerarar idioter.

Risken mannen utsätter sig för, varför bekymrar den dig inte?

Och inse - om du är kvinna och inte svarar på meddelanden provocerar du idioter. Om du vänligt säger nej tack provocerar du idioter. Om du blockar provocerar du idioter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 092
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser