stjarnhimmel
Trådstartare
Fast polisen går ju inte vidare med något. Det läggs bara ned.Jo, om det kommer en polisanmälan borde rövhatten begripa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast polisen går ju inte vidare med något. Det läggs bara ned.Jo, om det kommer en polisanmälan borde rövhatten begripa.
Kvinnor/tjejer ska inte behöva ta det och riskera att typen söker upp henne.Fast det är samtidigt så jäkla tröttsamt att kvinnor ska behöva ta det.
En polisanmälan leder ju Ingenstans
Att göra som den mannen är en form av stalking, troligtvis gör han så mot fler tjejer.Ett av problemen här är väl att det inte handlar om någon enstaka sjuk galning. Det här är ju massor av folk. Till synes helt vanliga. Jag håller med dig om det just hade gällt den klassiska galna stalkern. Men inte när det är ett så utbrett fel, då tycker jag att det är bra att hon lyfter upp det i ljuset.
Jag tror inte någon vill att deras dotter ska ha en liknande kontakt som i exempletFast polisen går ju inte vidare med något. Det läggs bara ned.
Män med familj och bra jobb borde vara rädda för att bli uthängdaPrecis.
Jag skulle tro att de flesta är folk med vanliga jobb, familj och personer som anses helt normala.
Va? Någons dotter?Jag tror inte någon vill att deras dotter ska ha en liknande kontakt med idioter på nätet.
Om du har en dotter. Då vill du väl inte att hon gör som i exemplet "april april"?Va? Någons dotter?
Men uppenbarligen inte eftersom de gör så. De har väl märkt att de kommer undan.Män med familj och bra jobb borde vara rädda för att bli uthängda
Om du har en son- vill du att han ska vara ett svin?Om du har en dotter. Då vill du väl inte att hon gör som i exemplet "april april"?
Är det rätt att kvinnor försöker slår tillbaka och riskerar att bli offer för något mycket värre än sms och bilder?Men uppenbarligen inte eftersom de gör så. De har väl märkt att de kommer undan.
Kvinnor ignorerar och polisen går inte vidare med det.
Jag säger bara att agera med april april ökar bara mäns hat mot kvinnor.Om du har en son- vill du att han ska vara ett svin?
Varför fokus på tjejerna när de inte är problemet
Tjejer borde inte behöva göra det. Men samhället gör ju inget. Om inte ens polisanmälan lede någonstans.Är det rätt att kvinnor försöker slår tillbaka och riskerar att bli offer för något mycket värre än sms och bilder?
Jo, om det kommer en polisanmälan borde rövhatten begripa.
Kvinnor/tjejer ska inte behöva ta det och riskera att typen söker upp henne.
Det är totalt vidrigt vad tjejer utsätts för men jag tror det blir värre om tjejer reagerar som i exemplet.
Mannen kan ju bli totalt vansinnig.
Män med familj och bra jobb borde vara rädda för att bli uthängda
Jag säger bara att agera med april april ökar bara mäns hat mot kvinnor.
Fast är det inte bättre att polisanmäla ändå? Då har man i vart fall gjort en rejäl markering att det inte är ok. Och är det verkligen så att det aldrig hjälper att anmäla? Finns det inga fall av ofredanden på nätet som gett följdverkningar?Nej för polisanmälan leder ingenstans. Och begriper de inte nej begriper de knappast fy från polisen heller.
Fast är det inte bättre att polisanmäla ändå? Då har man i vart fall gjort en rejäl markering att det inte är ok. Och är det verkligen så att det aldrig hjälper att anmäla? Finns det inga fall av ofredanden på nätet som gett följdverkningar?
En normalt funtad man skriver inte sms som i exemplet.Nej. Det ökar möjligen idioter som inte kan ta ett nej:s hat mot kvinnor. För du menar väl inte att en vettig, normal man som respekterar kvinnor skulle få någon hatkänsla av det?