Igår hade jag en dålig dag.. Bombarderades på Snapchat hela dagen med videor från en klasskamrat på henne och hennes son samt massa bilder på mitt kusinbarn som sitter och läser för "lillebror" (kusinen är gravid så hon läser liksom för magen). På kvällen fick höra på hur en av mina vänner "gnällde" över hur hemskt det var att hon blivit utbjuden på dejt (snubben hade helt sonika frågat om hon ville följa med på typ teater) och något så oanständigt som att träffa en kille på tumanhand gick inte för sig medan en annan kompis beklagade sig över att han inte fått svar från en tjej han bjudit ut (lite lagom ont eftersom jag är intresserad av honom ^^)... Allt detta toppades med att jag fick veta varför en kille jag gått på dejt med inte hör av sig längre/svarar på meddelanden, han ligger med en av mina vänner.
Så igår hade jag ett "åh herregud vad synd det är om mig"-fulgråt över att jag kommer dö barnlös och oälskad. Rekommenderar inte att man ska bryta ihop så, men jävlar va gott jag sovit i natt
Så igår hade jag ett "åh herregud vad synd det är om mig"-fulgråt över att jag kommer dö barnlös och oälskad. Rekommenderar inte att man ska bryta ihop så, men jävlar va gott jag sovit i natt