Och bespara mig från andra märkliga saker som ploppar ur honom?Stabil kille alltså.. blocka kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och bespara mig från andra märkliga saker som ploppar ur honom?Stabil kille alltså.. blocka kanske?
Läste det först som att han var ett desperat fan av @SasseEn desperat fan (ursäkta språket)
Läste det först som att han var ett desperat fan av @Sasse
*Block* Craaaaaaazyalert!Han blockade tydligen inte alls. Han skrev "Block", sedan dröjer det någon minut innan han skickar "Eller?" Sedan frågar han (igen) om han ska blocka mig, tillägger att han blockar varje dag, och skriver sedan att han inte vill blocka mig för att jag verkar reko och han vill träffas. Ytterligare en stund efter skriver han att han nyss kommit ifrån jobb, badat och inte har något på sig. Jaha? Är det meningen att jag ska bli alldeles till mig av det eller?
Hjälp!Slogs även av hur många " Christian Grey" - snubbar det verkar finnas på tinder just nu.. Som lovar diskretion, dominans och allt vad det är.. och så är det bilder på välklädda snubbar med avklippt huvud.
Haha, jag funderar mest på, är det verkligen någon som nappar på det? Men med fifty shades hysterin lär det väl vara en hel del..Hjälp!
Haha, jag funderar mest på, är det verkligen någon som nappar på det? Men med fifty shades hysterin lär det väl vara en hel del..
Jag tog bort min Tinder. Sen ångrade jag mig och skaffade det igen. Samma bilder och pres osv.
Nu HAGLAR meddelandena från tillsynes trevliga män som faktiskt pratar??!??
"Plötsligt händer det"?
Ska kanske göra så, jag med. Något måste göras..Jag tog bort min Tinder. Sen ångrade jag mig och skaffade det igen. Samma bilder och pres osv.
Nu HAGLAR meddelandena från tillsynes trevliga män som faktiskt pratar??!??
De törs inte svara. Jag matchar med sådana ibland just for the fun of it och för att kunna slå de på fingrarna. Men de svarar aldrig på ett hej ens