Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Är det en dejtinggrupp eller för något annat på Fb?Jag gjorde slut i augusti med min dåvarande pojkvän och tänkte att jag ska vänta ett tag innan jag dejtar och inte vara med på någon dejtingsida. Men sen för en vecka sen fick jag ett mail på facebook från en man som är med i samma facebookgrupp. Han hade sett att jag bodde i grannkommunen och frågade om vi skulle ses. Vi har mailat lite och jo jag vill träffa honom trots att jag först hade tänkt vänta. Men det ska bli kul att träffas
Man kan säga att det är ett mellanting. Det är en grupp som är inriktad på en viss kost som jag är intresserad av. Sen heter den x -kost för singlar. Men det är inte bara mat eller dejting utan det är mkt annat också. Ibland lite väl könsstereotyper och skämt kring det som jag scrollar förbi . Men jag har pratat med många trevliga personer där.Kul! Är det en dejtinggrupp eller för något annat på Fb?
Kan ju hoppas på att alla får ligga lite extra mycket (och bra, såklart) nu i tråd nr sex
Mvh @Ceta aka "barnslig och uttråkad"
Ah, kul! Har ni pratat något om när eller hur ni ska ses?Man kan säga att det är ett mellanting. Det är en grupp som är inriktad på en viss kost som jag är intresserad av. Sen heter den x -kost för singlar. Men det är inte bara mat eller dejting utan det är mkt annat också. Ibland lite väl könsstereotyper och skämt kring det som jag scrollar förbi . Men jag har pratat med många trevliga personer där.
Haha! Då är jag på samma nivå som dig, om det är nån tröstTydligen, enligt eminent källan "inlägg på Instagram", ligger genomsnittssvensken 109 ggr/år.
Jag har uppnått cirkus 3% av det. Så vill jag vara genomsnittlig får jag helt enkelt se till att ligga i resten av året! (pun intended)
Härligt! Och det som gjorde att ni bröt en kort period är helt överspelat och utrett? Låter gött att det flyter påNu har det gått fyra månader sedan jag träffade a för första gången.
Allting rullar på bra. Vi kompletterarvarandra väldigt bra, har lätt att prata med varandra och allting känns jättebra.
Vi planerar att köpa en till hund. Jag har haft Ruben själv så jag är absolut inte beroende av honom för att ha två hundar men det är klart att det underlättar väldigt mycket att vara två.
Det ska bli jättekul!
Härligt! Och det som gjorde att ni bröt en kort period är helt överspelat och utrett? Låter gött att det flyter på
Skönt att det redde ut sigJa, det är överspelat för länge sedan. Jag är lite för impulsiv och reaktiv ibland
Sexigt värre nu då ju.Kan ju hoppas på att alla får ligga lite extra mycket (och bra, såklart) nu i tråd nr sex
Mvh @Ceta aka "barnslig och uttråkad"
Själv är jag glad om jag åstadkommer ett litet hångel innan året är slut. Det är över tio år sedan jag hade sex. (Japp!) Och inte mycket mindre sedan jag kysste någon. Men jag tror ändå att det finns hopp om livet. Och kärleken. Jag kom till insikt för några år sedan om att jag i princip själv valt bort mer intim närhet eftersom det ofta lett till sex, vilket jag haft en hel del negativa associationer kring. (Jag har också ofta bott långa perioder i glesbygd, och då har det varit ett ickeproblem eftersom det inte varit så mycket social action över huvudtaget) Jag gillar att ha sex när det är bra och trevligt, och jag tycker om kyssar och närhet, men jag måste hitta någon som jag inte upplever "överfaller" mig för att jag ska känna mig lugn och avslappnad, och inte pressar mig med sexbiten. Min kropp har byggt upp ett försvar som går ut på att ofta bli spänd och dra sig undan vid beröring. Det tolkas naturligtvis som att jag inte vill, men det är kroppen som aktar sig och hjärtat som säger att det måste vara en tillits- och trygghetsprocess innan jag kan slappna av.Sexigt värre nu då ju.
Du kan få mitt, jag kan tänka mig å leva i celibat i några år till. Är inte intresserad av något i nuläget, kände mig äcklad senast en kille tog på mig.Själv är jag glad om jag åstadkommer ett litet hångel innan året är slut. Det är över tio år sedan jag hade sex. (Japp!) Och inte mycket mindre sedan jag kysste någon. Men jag tror ändå att det finns hopp om livet. Och kärleken. Jag kom till insikt för några år sedan om att jag i princip själv valt bort mer intim närhet eftersom det ofta lett till sex, vilket jag haft en hel del negativa associationer kring. (Jag har också ofta bott långa perioder i glesbygd, och då har det varit ett ickeproblem eftersom det inte varit så mycket social action över huvudtaget) Jag gillar att ha sex när det är bra och trevligt, och jag tycker om kyssar och närhet, men jag måste hitta någon som jag inte upplever "överfaller" mig för att jag ska känna mig lugn och avslappnad, och inte pressar mig med sexbiten. Min kropp har byggt upp ett försvar som går ut på att ofta bli spänd och dra sig undan vid beröring. Det tolkas naturligtvis som att jag inte vill, men det är kroppen som aktar sig och hjärtat som säger att det måste vara en tillits- och trygghetsprocess innan jag kan slappna av.
Det som är bra är att jag känner att jag nu när jag blivit om inte "gammal och klok" så iallafall äldre och klokare att jag vet att jag kan prata med en evt. partner om hur jag känner. När jag var yngre bet jag ihop om jag kände mig utsatt och osäker och tänkte typ att har man gett sig i i leken får man leken tåla!! Det var inte bra på lång sikt.