Inte alla som känenr en kändis.

annie_cool

Trådstartare
Hej vill då inte skryta men jag känner en kändis många kanske inte vet vem han är men de flesta kanske har sett honom i samtidigt i Hofors som gick på svt.Den som jag partar om han heter Michael Ohlsson han är supertrevlig även om man kanske tror att han är udda och otrevlig men han är en snäll och trevlig bara om man lär känna honom på rätt sett.Hur det kommer sig att just jag känner honom det är att pappa och han var typ bästa vänner de spelade i samma band och jobbade på samma skola var ofta där när det var reptider så. Jag blev glad när jag träffade honom i helgen då han hade en spelning just här i Ockelbo har inte sett honom på 8 år så det var trevlig.

Jag ljuger inte detta är sant.Hittar ej på detta

Är det nån ni känner kändis då?

Jag har genom åren lärt mig att jag definierar kändis annorlunda än de flesta andra. :angel:

För jag tycker ju det är ascoolt att jag både dansat conga OCH diskuterat orkidéer med Charlie Lindberg, medan de flesta inte ens vet vem han är. :p

Däremot har jag festat med de flesta politiker som är aktiva nu, men det tycker jag själv mest är gamla anekdoter från studietiden. :rofl:

Jag träffar många "kändisar" i mitt arbete, personer som syns i media mest hela tiden som expert på olika sorters brottsfrågor samt en del högt uppsatta politiker. Och en gång träffade jag Amartya Sen och blev helt starstruck och alla mina nördiga vänner blev helt till sig när jag berättade för dem :D.

Men jag skulle inte säga att jag känner nån som är känd.

Jag gick i gruppterapi ett och ett halvt år med en kändis. Då lär man känna varandra rätt bra.....
Tror de flesta i Sverige vet vem den personen är. ;)
Jag brydde mig inte det minsta om att personen var känd, faktiskt.
Vi rök ihop ett antal gånger också. :up:

Det som möjligen slog mig vad att hen hade tankar av självkritik och inte kände att hen dög precis som oss andra trots att personen bevisligen hade en mycket lyckad karriär.

Jag träffar många "kändisar" i mitt arbete, personer som syns i media mest hela tiden som expert på olika sorters brottsfrågor samt en del högt uppsatta politiker. Och en gång träffade jag Amartya Sen och blev helt starstruck och alla mina nördiga vänner blev helt till sig när jag berättade för dem :D.

Jag börjar bli väldigt nyfiken på vad du jobbar med :p

Angående dina kändisar: jag skulle tycka att du var ascool om du kände GW :D

Jupp känner kändisar.
Men de är vanliga typer som man ibland ser på tv.
Det är ungefär min bild också. Vissa som man ser upp till, t.ex såna som har gjort bra musik/duktiga politiker osv, är ju lite roligt att träffa på och få tala om att man uppskattar dem men när man har passerat den biten är de ju mer vanliga människor som man antingen klickar med eller så gör man det inte.

Kände en gammal skidkung rätt bra .
Har träffat en del kändisar då jag hängt med ett gäng som spelar musik och arbetat för dom .Vissa kändisar i musiken är helt som vem som helst och hur trevliga som helst och en del är rätt diviga

Alltså OMG dog typ när jag delade hiss med Leif GW på NK :rofl:
Jag umgås med ganska många personer som kanske skulle benämnas som "kändisar". Typ artister, mediefolk, "kända" bloggare etc. Självklart ser jag dom inte som "kändisar" utan som vänner. Är ganska ointresserad av "jag känner en kändis"-grejen.
DOCK Leif GW. DÄR blir jag starstruck haha :rofl:

Jag umgås med ganska många personer som kanske skulle benämnas som "kändisar". Typ artister, mediefolk, "kända" bloggare etc. Självklart ser jag dom inte som "kändisar" utan som vänner. Är ganska ointresserad av "jag känner en kändis"-grejen.

Håller med. GW är GW!
Jag bodde granne med honom ett halvår ute i skogen, killen bor kvar. Jag hade dock aldrig turen att råka på honom. Jag hoppas jag inte bränt mina broar att bjudas på tillställning med GW hos andra grannen som är hans polare. Jag kan ha skojat om att bosätta mig i tält utanför GWs gård i några månader utan att duscha, bara jag får se GW.
Killen ska jaga med dem i höst. Så jag hoppas, hoppas jag får joina ngt!
Geeeweee!

Håller med. GW är GW!
Jag bodde granne med honom ett halvår ute i skogen, killen bor kvar. Jag hade dock aldrig turen att råka på honom. Jag hoppas jag inte bränt mina broar att bjudas på tillställning med GW hos andra grannen som är hans polare. Jag kan ha skojat om att bosätta mig i tält utanför GWs gård i några månader utan att duscha, bara jag får se GW.
Killen ska jaga med dem i höst. Så jag hoppas, hoppas jag får joina ngt!
Geeeweee!

Hahahah alltså igenkänningen. Skiter i alla andra sk "kändisar" men GW är fan GW liksom ;)

Att jag skulle blir starstruck kräver två saker,
1. jag känner igen personen. (Och du frår vara väldigt känd innan det händer).
2. Att jag bryr mig om det personen gör.
Personer jag skulle bli star struck är tex.
Alexei Filippenko
Pamela Gay
Neil deGrasse Tyson
Stephen Fry
Buzz Aldrin
Ni förstår vad det är för typer.

Jag har träffat rätt många "kändisar". Dock ser jag dom som helt vanliga personer och jag har aldrig tyckt att det varit coolt med kändisar. Jag umgås med många youtubemänniskor och känner många större youtubers. Har träffat en del kända bloggare, artister och andra mediamänniskor också. Men som sagt, jag ser dom bara som vem som helst.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama