Det är ju det jag försökt om du läser mitt inlägg . Kan ta några exempel: Jag städade hallen och lyfte upp hennes väska som låg innanför dörren på hennes rum och fick då höra att jag inte skulle röra hennes saker . Gången efter bad jag henne ta bort den och då skulle jag inte säga åt henne vad hon skulle göra .
Skulle iväg och handla och frågade om hon skulle äta med oss på kvällen fick ett nej hon skulle till pojkvännen köpte helgmat till mig och sambon kommer hem och börjar laga helt plötsligt dyker de upp och ska ha middag bägge två och blir sur för jag inte lagat åt dem med.
Tog med henne till en bra tränare som känner min häst ,40 mil enkel resa för att hon skulle få en bra start med min häst var där en helg och fick höra efteråt att jag hade gjort det bara för att trycka ner henne som ryttare .
Pratade med sambon igen igår och han har tänkt och ser problemet på ett annat sätt faktiskt . Han tror hon är avundsjuk på att pappa som levt med henne själv i 9 år innan nu har ett eget liv och att vi vill göra saker på egen hand nu när hon är vuxen och han har någon att leva med och hitta på saker ihop med.