Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad heter färgen du använt @Flixon ? Jättesnyggt!
Tack! Här är färgen, från Beckers :)
1563610199536470867724246725923.webp

Nu har jag inte ens kontraktet i handen men inom ett år så flyttar jag och barnet till lägenhet och eftersom jag hatar hela situationen så ska pappan få tapetsera om allt, så jag beställer tapetprover och funderar på möbler osv.

Troligen blir det en tvåa och till sovrummet (som blir barnets) använder jag möbler och förvaring som finns.

Men kök/hall/kapprum/vardagsrum ska bli nytt nytt nytt.

Hänger här.

Bilden är en planlösning på en tvåa som jag _tror_ att jag ligger bra till på.

Genomsnittspoöng för att få en är typ 800 och jag har 2800 🤓
4D888541-4BB2-4F52-81DB-D650F3668E60.webp

Får man lägga in bilder även om man inte köpt dem? :cautious::angel:
Jag tittade lite på mumin saker och de brukar vara för färgglada och glättiga för mig men nu såg jag några saker som var fina. Jag älskar speciellt de nya muggarna med helt annan sorts konst på :love::love::love:
33782

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 832
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 374
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar