Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Packar ihop det sista hemma medan mina föräldrar tapetserar för glatta livet i nya lägenheten:
C35C252D-E816-4DC8-B4AE-AE159D91082B.webp

Golvet blev vinylklick från Berry Alloc :)

Vill ha tips på fint material att hänga upp en ampelkruka med. :) Är en vit gammaldags keramikkruka med tre hål som är rätt små. Sitter just nu något slags plastsnöre och en för hand tillböjd metallgrej som krok. 😆

Vill ha tips på fint material att hänga upp en ampelkruka med. :) Är en vit gammaldags keramikkruka med tre hål som är rätt små. Sitter just nu något slags plastsnöre och en för hand tillböjd metallgrej som krok. 😆
På lagerhaus så finns det tygsnören som är för att hänga upp krukor i, de är fina tycker jag och har funderat på att köpa någon. Men jag är för dålig på att vattna, skulle bombis sitta där med en vissen krukväxt :cautious:

Hittade fina tavlor med motiv från Svenska konstnärer så gamla skolplanscherna kan tas bort. Behöver dock egentligen tre till av de stora och en till av de små tror jag. Känner även mer att jag måste hitta gardiner till köket snart så att det inte känns så kalt och kallt med allt vitt och grått förutom det blå golvet och möblerna.
AA58545B-134F-4BC3-80C9-254236B1386A.jpeg

Senast ändrad:
Jag håller på att ytrenovera vårat sovsum, så jag var in på färgaffären med en bit av fondtapeten för att få ett hum om vilken färg jag ska måla på väggarna.
Kommer hem med två färgprover som kändes hyffsade i affären, dock ej riktigt rätt, men tänkte att jag provar (blev lite övertalad också).
Nåväl, igår strök jag väggen i rätt stora partier av de båda färgerna - och Det Ser För :devil: ut!!
Den ena färgen ser grådassig ut och den andra ser ut som senapsdiarré... :banghead:

Fan att man inte lyssnar på sin magkänsla när man borde!
Får åka in igen imorgon och vara mer bestämd, för nu vet jag exakt i huvudet vad jag vill ha för färg - så det så! *suck*

Jag håller på att ytrenovera vårat sovsum, så jag var in på färgaffären med en bit av fondtapeten för att få ett hum om vilken färg jag ska måla på väggarna.
Kommer hem med två färgprover som kändes hyffsade i affären, dock ej riktigt rätt, men tänkte att jag provar (blev lite övertalad också).
Nåväl, igår strök jag väggen i rätt stora partier av de båda färgerna - och Det Ser För :devil: ut!!
Den ena färgen ser grådassig ut och den andra ser ut som senapsdiarré... :banghead:

Fan att man inte lyssnar på sin magkänsla när man borde!
Får åka in igen imorgon och vara mer bestämd, för nu vet jag exakt i huvudet vad jag vill ha för färg - så det så! *suck*
När du kollar i butiken så ta ut provet i dagsljus, att bedöma kulör i artificiellt ljus är väldigt svårt .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 389
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar