Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hampa eller kedja?Vill ha tips på fint material att hänga upp en ampelkruka med. Är en vit gammaldags keramikkruka med tre hål som är rätt små. Sitter just nu något slags plastsnöre och en för hand tillböjd metallgrej som krok.
Tunna lädersnörenVill ha tips på fint material att hänga upp en ampelkruka med. Är en vit gammaldags keramikkruka med tre hål som är rätt små. Sitter just nu något slags plastsnöre och en för hand tillböjd metallgrej som krok.
Jag tipsade förut om andra sidor liknande den, antingen här eller i tråden för köp till hemmet. Jag är oskamligt förtjust i shabby chic stilen@Asko Vad fina saker de har! Har inte hört talas om den sidan tidigare, jag brukar dregla efter qvesarum saker...
På lagerhaus så finns det tygsnören som är för att hänga upp krukor i, de är fina tycker jag och har funderat på att köpa någon. Men jag är för dålig på att vattna, skulle bombis sitta där med en vissen krukväxtVill ha tips på fint material att hänga upp en ampelkruka med. Är en vit gammaldags keramikkruka med tre hål som är rätt små. Sitter just nu något slags plastsnöre och en för hand tillböjd metallgrej som krok.
Förresten @Ainon Ni verkar ha ett jättefint hus som ni renoverat så fint, kan du visa mera bilder? Kanske t.o.m göra en egen tråd?
Piteå-Tidningen?Idag fick jag upp en tavla som legat undanstoppad i flera år. Det är bitar jag rivit ner från väggarna i en gammal bagarstuga som tidigare fanns på min barndoms gård.
Visa bifogad fil 39311
När du kollar i butiken så ta ut provet i dagsljus, att bedöma kulör i artificiellt ljus är väldigt svårt .Jag håller på att ytrenovera vårat sovsum, så jag var in på färgaffären med en bit av fondtapeten för att få ett hum om vilken färg jag ska måla på väggarna.
Kommer hem med två färgprover som kändes hyffsade i affären, dock ej riktigt rätt, men tänkte att jag provar (blev lite övertalad också).
Nåväl, igår strök jag väggen i rätt stora partier av de båda färgerna - och Det Ser För ut!!
Den ena färgen ser grådassig ut och den andra ser ut som senapsdiarré...
Fan att man inte lyssnar på sin magkänsla när man borde!
Får åka in igen imorgon och vara mer bestämd, för nu vet jag exakt i huvudet vad jag vill ha för färg - så det så! *suck*
Piteå-Tidningen?