Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag var nere ännu en sväng i tapetaffären. Det här är nog en favorit just nu.
Visa bifogad fil 37410

Här är samma tapet fast i en annan (mörkare) färgställning. Fotad i motljus, men jag ville se hur den såg ut mot gardinerna.
955FCD24-DAD1-4D08-A8BF-2BA82E3118BB.webp

Fast den är ju till mig och jag bor inte i ett torp. Skulle jag gjort det hade jag valt något helt annat.
Nä, precis. Men det gör ju jag.... Därav min kommentar. En JÄTTEFIN tapet - helt i min smak - men som tyvärr inte skulle passa hos mig.... Jag har inga väggar som är stora nog för det motivet :D !

Den är fantastisk!!! Kör på den tycker jag! 🙌🏼

Den är superfin! Fast det blir nog den blå i så fall - tror jag.
Eller så blir det kanske någon annan tapet. 🙈 Jag blir tokig! Tapetval gör inte livet lätt för den som till och med har svårt att besluta sig för färgen på strumpor på morgonen. Det enda jag är helt säker på är att om jag ska ha en mönstrad tapet så ska det vara en papperstapet.

Den är superfin! Fast det blir nog den blå i så fall - tror jag.
Eller så blir det kanske någon annan tapet. 🙈 Jag blir tokig! Tapetval gör inte livet lätt för den som till och med har svårt att besluta sig för färgen på strumpor på morgonen. Det enda jag är helt säker på är att om jag ska ha en mönstrad tapet så ska det vara en papperstapet.

Välja tapet är ett helvete... :cautious:

Igår tvärsäker. Idag - njae. :banghead:
Hade jag haft tid på mig att fundera hade det varit en annan sak, men nu går 25% rabatt ut på söndag.

Vad har ni på väggarna i hallen, precis vid ytterdörren där skoställ, krokar och sånt finns?

I vår hall sitter i dagsläget en härlig vävtapet á la 70-tal som ska ner så fort som bara möjligt. Den var vit (ommålad av förra ägarna) när vi flyttade in men man ser nu på den att den utsätts för ett och annat.

Vad kan man ha på väggarna som är både tålig och snyggt? Behöver inte vara i hela hallen utan skulle kunna vara bara på väggen bakom skoställ och kapphängare m.m.

Fick jag välja helt fritt skulle jag vilja ha pärlspont men det skulle inte se vettigt ut i vårt hus...

Vi har såhär. Panel en bit i början och resten i tapet (L-formad hall så smälter ihop bra). Älskar att inte behöva vara rädd om några tapeter samt att det är lätt att fräscha upp med ny färg vid behov alt byta om man vill det.

Bifogade filer

• 20191001_164320.webp
    20191001_164320.webp
    128,4 KB · Visningar: 136
Vi har såhär. Panel en bit i början och resten i tapet (L-formad hall så smälter ihop bra). Älskar att inte behöva vara rädd om några tapeter samt att det är lätt att fräscha upp med ny färg vid behov alt byta om man vill det.

Hm, det där skulle kunna vara något! Iaf någon lite mindre variant :)

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 389
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V