Tapetvelar vidare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar nog denna bäst.
Jag gillar nog denna bäst.
Jättefin ! Fast kanske inte i ett litet torp med 2 meter till taket....Ska göra om sista rummet på ovanvåningen. Det kommer bli lite orientaliskt tema.
Den här tapeten har jag beställt.
Visa bifogad fil 37397
Fast den är ju till mig och jag bor inte i ett torp. Skulle jag gjort det hade jag valt något helt annat.Jättefin ! Fast kanske inte i ett litet torp med 2 meter till taket....
Om du bodde i ett torp och kände att den var rätt för det så hade det ju också varit helt ok. Det är ju du som ska bo med den.Fast den är ju till mig och jag bor inte i ett torp. Skulle jag gjort det hade jag valt något helt annat.
Vad har ni på väggarna i hallen, precis vid ytterdörren där skoställ, krokar och sånt finns?
I vår hall sitter i dagsläget en härlig vävtapet á la 70-tal som ska ner så fort som bara möjligt. Den var vit (ommålad av förra ägarna) när vi flyttade in men man ser nu på den att den utsätts för ett och annat.
Vad kan man ha på väggarna som är både tålig och snyggt? Behöver inte vara i hela hallen utan skulle kunna vara bara på väggen bakom skoställ och kapphängare m.m.
Fick jag välja helt fritt skulle jag vilja ha pärlspont men det skulle inte se vettigt ut i vårt hus...
Målade väggar, välj en tålig avtorkningsbarfärg.Vad har ni på väggarna i hallen, precis vid ytterdörren där skoställ, krokar och sånt finns?
I vår hall sitter i dagsläget en härlig vävtapet á la 70-tal som ska ner så fort som bara möjligt. Den var vit (ommålad av förra ägarna) när vi flyttade in men man ser nu på den att den utsätts för ett och annat.
Vad kan man ha på väggarna som är både tålig och snyggt? Behöver inte vara i hela hallen utan skulle kunna vara bara på väggen bakom skoställ och kapphängare m.m.
Fick jag välja helt fritt skulle jag vilja ha pärlspont men det skulle inte se vettigt ut i vårt hus...
Jo, jag vet. Men jag hade anpassat efter byggnadsstil och årgång. Jag hade inte fixat den i ett torp.Om du bodde i ett torp och kände att den var rätt för det så hade det ju också varit helt ok. Det är ju du som ska bo med den.
Ha ha, tycker vi nu ja .Jo, jag vet. Men jag hade anpassat efter byggnadsstil och årgång. Jag hade inte fixat den i ett torp.
Det är toppen att bo i en tråkig 90-talsvilla för man kan göra precis allt utan att ta hänsyn till huset.
Vad har ni på väggarna i hallen, precis vid ytterdörren där skoställ, krokar och sånt finns?
Vi har papperstapet som väl är ganska känsligt, men påshyllor istället för krokar gör susen.
Visa bifogad fil 37408
Det där skulle ju vara något för småpryttlar och vantar och sånt!
Men för jackor känns det opraktiskt. Och definitivt för makens cykel som brukar nattförvaras i hallen