Innovativa lösningar

Emtherlia

Trådstartare
Med inspiration från en annan tråd där någon hade anpassat taket efter möbeln i stället för möbeln efter taket:eek: så tänkte jag se vad ni har sett för alternativa och innovativa lösningar i och utanför hemmet.

Lösningar som man kanske inte valt att göra själv:nailbiting: Bilder är att föredra:laugh:
 
Med inspiration från en annan tråd där någon hade anpassat taket efter möbeln i stället för möbeln efter taket:eek: så tänkte jag se vad ni har sett för alternativa och innovativa lösningar i och utanför hemmet.

Lösningar som man kanske inte valt att göra själv:nailbiting: Bilder är att föredra:laugh:
I bekantens hus hade förra ägarna sparat tapet i rummen med hög takhöjd. Där stora bokhyllor stått var det inte tapetserat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 916
Senast: skiesabove
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 146
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 340
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp