Jag använder bara Wrangler jeans. Deras Q-baby modell sitter som smäck och jag bara älskar dem. Jag har dem när jag rider, när jag jobbar och när jag vill vara fin. :-)
Till och med min gamla mamma tycker att de är snygga :-P

Efter mycket letande så har jag hittat mina favoritjeans på Dea Axelssons, jag som brukar ha 38 eller 40 på typ KappAhl och Lindex har nu storlek 36! Dessutom är det perfekt benlängd (jag har tydligen kortare ben än tillverkarna har bestämt att man ska ha), hög midja och smala ben.

När jag varit i USA med vänner som har tonårsbarn har önskelistan bestått av Levis (och Converse).

Själv kan jag inte ha Levis. Passar inte över huvud taget. Så min jeanskollektion består av Ralph Lauren som jag köpt i USA som både passar och är snygga och så några par billiga jag köpt på rea på Dea Axelsson som jag har till vardags. De passar bra, men är snygghetsmässigt inte nära mina LRL.
<snip>

Jag gillar ocksa LRL (som jag koper pa "outlets") eller Tommy Hilfigers fran samma outlet. Annars har jag svart att hitta jeans (eller klader over huvud taget) i min storlek som sitter bra.

Var i veckan och inhandlade mig ett par jeans. Första nya paret på flera år. Har i "alla" år köpt Levi's och känt mig hyfsat modemedveten men enligt expediten så hör dessa inte till de hetaste direkt.

Om man nu vill vara inne och helt rätt, vilka jeansmärken är det då som gäller?

Kan man inte matcha och klä sig efter sin kropps utgångsläge spelar det ingen roll vilket märke man väljer på jeansen ;)

Det jag vill ha sagt är att stilkänsla och att välja rätt plagg för sin kropp är a och o. Ett bra sätt att spara pengar.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 084
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter