Inget illamående (äntligen)!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indyhope

Trådstartare
Fantastiskt! Trodde aldrig att det skulle gå över, men nu äntligen verkar det ha gett sig och jag mår toppen. Men det dröjde ju också till vecka 17. *grr*

Men nu är det helt underbart att vara gravid. Och det var det *inte* förut. :D Det roliga är att nu kommer jag knappt ihåg hur illa jag mådde förut. :rofl: Ibland är man bra på att förtränga saker. ;)

Sv: Inget illamående (äntligen)!

Jag mådde också illa till ungefär den tiden (vecka 17 ungefär, sen kom illamåendet tillbaks ibland, men inte lika mkt som innan..).

Ja, visst är det härligt att vara gravid när man inte mår illa!!! :) Jag mådde iofs bara illa till v 12 (eller v 10 var det ju nu när UL sagt sitt :smirk: ) och jag mådde inte mer illa än att det gick att "bota" med nåt att äta... Behövde aldrig kräkas heller. Jag har nog haft tur... :bow:

M.

Du har haft tur. ;)
Mitt gick minsann inte att bota med vad jag än gjorde. Och kräktes gjorde jag stup i kvarten. Bläsch! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 386
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 223
Senast: Emtherlia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar