Inget funkar?

Lovisaleonora

Trådstartare
Vad händer? Alla de andra sidorna funkar som ligger uppe, men Buke har ballat ur.

Högst upp är det en bred tom marginal (som om det fattas en annons), den gröna listen följer med när jag scrollar ner på sidan. Jag kan inte klicka dit jag ska, muspekaren är på ett helt annat ställe.

Varför är det såhär?

Jag har inte sett några problem. Troligen är det något problem med din webbläsare. Kanske något blivit felaktigt cachat och ställer till det.

Det har släppt av sig själv, men ibland tar det upp till 10 minuters surfande på andra sidor innan det går att svara eller gilla inlägg.

Det är dösegt för mig, inga problem på andra sidor men buke är så segt att det knappt går att scrolla alls.

Det är dösegt för mig, inga problem på andra sidor men buke är så segt att det knappt går att scrolla alls.

Emellanåt har jag det likadant, rätt vad det är går det inte att svara (svarsrutan kommer inte upp) eller så fastnar det i något mellanläge där det står en fråga "vill du verkligen gilla det här inlägget?" eller något i den stilen.

Kan surfa runt på andra sidor som vanligt, men Buke hänger sig.

@Migo @Lovisaleonora har ni något gemensamt när det gäller webläsare och pryl ni surfar på?
Jag har inte haft någon seghet överhuvudtaget, med chrome på dator och safari på ipad och iphone.
Eller är det någon annons som ställer till det för er? Jag har blockerare på platta och mobil men inte på dator.

@Migo @Lovisaleonora har ni något gemensamt när det gäller webläsare och pryl ni surfar på?
Jag har inte haft någon seghet överhuvudtaget, med chrome på dator och safari på ipad och iphone.
Eller är det någon annons som ställer till det för er? Jag har blockerare på platta och mobil men inte på dator.
När jag provade att aktivera anonnsblockerare så försvann problemet (Android, ordinarie webläsare)

Samma problem igen, jag har ett stort grått fält mellan webbläsarens adressrad och Buke. Och muspekaren är på ett helt annat ställe än jag ställer den på, den måste vara ungefär motsvarande utrymme HÖGRE än jag tror för att klicka rätt.
Skaumlrmavbild%202016-12-20%20kl.%2012.02.43_zps1hh4ykga.jpg
:down:
Misstänker också att det är någon strulannons, men vill inte blockera eftersom det ju påverkar inkomsterna för Gunnar.

OK, jag gav upp och installerade adblocker. Nu funkar allt som det ska.

@Gunnar, det är ett jätteproblem om man är tvungen att installera blockers för att få sidan att fungera :(

Är det någon annan som haft liknande problem?
Jag har inte sett något av detta och visar självklart alla annonser. Detta känns som om det är någon typ av problem på den dator eller den mobil som används.
Som jag skrev tidigare troligen något som cachats fel i webbläsaren och sedan ställer till det.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 305
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 632
Senast: Karamello30
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 391
Senast: ameo
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar