Ingen som arrangerar Arab-SM i år?

Status
Stängd för vidare inlägg.

alazzi

Trådstartare
Det ser ju mörkt ut. Ingen som kommer att arrangera Arab-SM detta år?

Vet någon hur det blir med SAHF:s övriga arrangemang med tanke på att det är ett jubileums år detta år?

Det fanns ju planer på ett stort evenemang?

Jag vet inte om araberna tänker sälla sig till det beslutet man tagit i de andra föreningarna. :confused:
Att inte ordna SM utan kanske ett championat el liknande. Detta för att nästa år kunna genomföra ett stort gemensamt Western SM.
WRAS, Paint och Quarter har i alla fall detta i tankarna och ingen av dom anordnar SM i år.
;)
Monke :)

men hur är det? Hjo anordnar inte dom sm? eller e de bara wras sm??

WRAS har varit med i diskussionen från början så att dom kommer att anordna ett Svenskt Championat om jag inte är helt felunderättad.
WRAS SM är ochså ett av de många SM som görs, det är förvirrande för nya medlemmar och även för media, vi måste få en trovärdighet i det vi gör.
Jag är för ett enat, SM öppet för alla :d :love:

Monke :)

Det ska vara Arab SM i samband med Hjo tävlingen, så har SAHF sagt iaf.

det är nog för att de inte ska vara nåt sm...eller hur de nu e..

ingen aning e inte så jätteinsatt vet bara att de egentligen inte ska vara ett sm i år... de kallas nåt annat men är precis som det eller nåt sånt...

Jag blir så förvirrad av allt jag hör så jag har svårt att hålla reda på hur det är... *sorry*

Är det jag som är helt kollrig i huvudet?
Jag ser inget om nationals för araber heller? :confused:

Jag kan i alla fall svara på att det kommer inte vara ihop med hjo´s arrangemang som inte heter SM utan riks mästerskap och även Paint mästerskapen kommer att vara samtidigt.... Men inget för araberna..... Tyvärr!!!!! Mer information har jag inte!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka