Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet inte om araberna tänker sälla sig till det beslutet man tagit i de andra föreningarna.
Att inte ordna SM utan kanske ett championat el liknande. Detta för att nästa år kunna genomföra ett stort gemensamt Western SM.
WRAS, Paint och Quarter har i alla fall detta i tankarna och ingen av dom anordnar SM i år.
WRAS har varit med i diskussionen från början så att dom kommer att anordna ett Svenskt Championat om jag inte är helt felunderättad.
WRAS SM är ochså ett av de många SM som görs, det är förvirrande för nya medlemmar och även för media, vi måste få en trovärdighet i det vi gör.
Jag är för ett enat, SM öppet för alla
Jag kan i alla fall svara på att det kommer inte vara ihop med hjo´s arrangemang som inte heter SM utan riks mästerskap och även Paint mästerskapen kommer att vara samtidigt.... Men inget för araberna..... Tyvärr!!!!! Mer information har jag inte!!!!!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.