Information om tik och hanes HD/höftledsdysplasi, ED/armbågsdysplasi, PRA/näthinneförtvining med mera

enilorak

Trådstartare
Var kan jag hitta Information om tik och hanes HD/höftledsdysplasi, ED/armbågsdysplasi, PRA/näthinneförtvining med mera?
Detta är väl offentliga uppgifter? Var och hur kan jag hitta information?

Var kan jag hitta Information om tik och hanes HD/höftledsdysplasi, ED/armbågsdysplasi, PRA/näthinneförtvining med mera?
Detta är väl offentliga uppgifter? Var och hur kan jag hitta information?
Det hittar du på hunddata eller avelsdata! Jag tycker avelsdata är smidigast om man ska kolla upp flera hundar. https://hundar.skk.se/avelsdata/Initial.aspx
Sök bara på hundens namn eller regnr så hittar du all info.

Tänk bara på att om du söker på namn så måste du stava helt rätt, vilket även inkluderar att skriva apostrof istället för (det allt för vanliga) accent-tecken, om namnet nu innehåller det. Annars får du ingen träff.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
14 530
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag funderar ju mycket på det här med hund (Någon har säkert sett min rasvalstråd...
Svar
18
· Visningar
2 514
Senast: Jenka
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 855
Senast: Fetaost
·
L
Övr. Hund Ni får ursäkta att jag bombarderar er med frågor. Vill lära mig Allt på en fem-öring och framför allt veta vad det är jag ger mig inpå...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 393
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård