Info om RED RAINBOW önskas!

carambawinnie

Trådstartare
Vill gärna höra om ni vet nått om denna hingst? Avkommorna hur är dom? Själv köpt en efter honom, så vill veta så mycket som möjligt.

Vart kan man hitta hingstar som andvänds idag i aveln? Har ett fullblod till som man kanske skall leta hingst till ;)

Sv: Info om RED RAINBOW önskas!

Hej! Du kan hitta hingstkatalogen i pdf-format på www.skandinaviskgalopp.com och mer info om hästarna på galoppsport.se.

Red Rainbow har varit mycket sparsamt använd så det är svårt att säga varken bä eller bu. Men jag har en granne som föder upp ridhästar och hon har ett sto efter honom som lämnar fina halvblod.

Har ridit en efter Red Rainbow och han var helt genomsnäll, lite försiktigt och ville vara alla till lags hela tiden. :) God hoppare och helt ok i dressyr också!

Fast ska kanske tillägga att jag känner till en avkomma till som inte är lika trevlig. Eller han är helt ok på marken men inte ridbar...

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 248
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
901
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 664
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 525
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar