Info och stamtavla på galoppörer?

lisette_

Trådstartare
har ett fullblod som har ett irländskt pass utfärdat av Weatherbys Ireland.
"problemet" är att han har ingen fullständig stamtavla i passet utan det står bara hans far, mor och morfar.

så jag undrar hur man kan hitta en fullständig stamtavla?
om det går att hitta på nätet tex?

Sv: Info och stamtavla på galoppörer?

Du kan hitta stamtavla på nästan alla fullblod i världen på den här sidan. Man kan till och med hitta led bak till de tre stamfäderna.
Och för de kända hingstarna finns där bilder och annan info.

http://www.pedigreequery.com/

Mvh Emelie

Sv: Info och stamtavla på galoppörer?

Och om din häst inte finns med där kan du lägga till den själv, eftersom du har en del av stamtavlan.

Dock kan det vara så att din häst av någon anledning inte har godkänd härstamning och det är därför stammen inte finns med i passet. Annars kan man ju spåra fullbloden rätt många 100år tillbaka..

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 116
Senast: Barbabelle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 011
Senast: lizzie
·
Avel Hej! jag har forskat en hel del i att hitta mitt polska halvblods stamtavla här på internet då jag tycker det hade vart intressant att...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka