In med armbågarna var det!

Sv: In med armbågarna var det!

Det är är mitt största problem också:o
Jag tror omedvetet att jag blir mjukare om jag har händerna jättelångt isär och armbågarna utåt sidorna.
Inte så bra!
men jag får skäll för det, och numera känner jag ofta själv när en armbåge petar ut, då fäller jag in den igen:D

Sen har jag tillåtit mig själv att rida så på uppvärmningen än så länge, när hästen ska jobba igång lång och låg, så skärper jag mig mer när vi börjar jobba.
Fast det är ju fusk förstås:angel:

Krummar? Menar du att jag luftar mig framåt då? :P

Isf, jaaa jag vet. Det är alltid så i början innan hon blir riktigt lösgjord och jag vet att jag kan lita på henne och hon inte får för sig att börja bocka som en galning eller liknande. Men tack för tipset!

Man ser lite synen framför sig, eller hur? :rofl:

Hehe okej! Det låter ju betryggande, då hoppas jag att de växer till sig lite i tanken då så jag verkligen förstår att de räcker till ;)

Ibland får man fuska lite, speciellt när man har bättrat sig så annars ;D.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 544
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 533
Senast: DeCloe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 615
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar