mizz_beauty
Trådstartare
Vad kostar resan för ponnyn? (ca)
Spelar det någon roll om den är vuxen eller unghäst?
Nåt mer att tänka på?
Spelar det någon roll om den är vuxen eller unghäst?
Nåt mer att tänka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitsnack. Jag har använt fullt godkänd transportör som kör regelbundet på rutten. Kontrollerade med berörda myndigheter alla tillstånd och om det ev fanns några anmälningar eller andra oegentligheter. Hästen kom med alla dokument, vet kontroll, resplan m m - helt i sin ordning.
Kollade även transportörens fordon och det är en fullt modern och väl ventilerad lastbil.
Priset hänger förmodligen mer på om de kör med full last eller ej, skulle jag tro.
Kan tillägga att detta pris fick jag även uppgift på när jag kollade med två andra transportörer som körde på samma destination.
Så där har vi inte alls samma erfarenheter eller uppfattning.
Skitsnack. Jag har använt fullt godkänd transportör som kör regelbundet på rutten. Kontrollerade med berörda myndigheter alla tillstånd och om det ev fanns några anmälningar eller andra oegentligheter. Hästen kom med alla dokument, vet kontroll, resplan m m - helt i sin ordning.
Kollade även transportörens fordon och det är en fullt modern och väl ventilerad lastbil.
Priset hänger förmodligen mer på om de kör med full last eller ej, skulle jag tro.
Kan tillägga att detta pris fick jag även uppgift på när jag kollade med två andra transportörer som körde på samma destination.
Så där har vi inte alls samma erfarenheter eller uppfattning.
Nope!För dom pengarna får man nog vad man betalar för...Som jag förstår det så kostar det minst det dubbla med transportör som följer alla EU-regler osv.
Moms tillkom, priset gällde från Tivetshall St Margret i Norfolk, England till travbanan i Kalmar. Hästen kom från Wales, så betalade £ 102 för transporten till Norfolk. Hästen var en hingst så fick vänta lite på en passande transport men allt funkade bra.Mellan vilka orter gällde det priset? Vitt ink. moms antar jag?