Ily Har FÅtt Bebisar! :)

attempt

Trådstartare
Nu har dom äntligen kommit!
Mamma väckte mig klockan 7 imorses och sa att min katt höll på att föda kattungar, jag rusade ner och den första ungen höll på att komma ut. Det var lite problem med navelstängen först, men vi behövde bara klippa av en, resten klarade hon själv.
Dom är skitsöta. :love:

Sv: Ily Har FÅtt Bebisar! :)

Tackar. :)

Det är tre stycken som är trefärgade, beige, vit och svart. (som mamman)
Två stycken är helbeiga.

Och en till god nyhet, mamma har inte hjärta att avliva dem så vi behåller dem. :)

Grattis va kul, hoppas ni hittar folk som vill ha dom små om ni inte behåller dom själva!

Rebeccah skrev:
Och en till god nyhet, mamma har inte hjärta att avliva dem så vi behåller dem. :)

Varför skulle hon ens?
De där kattungarna är helt och hållet ert ansvar eftersom ni inte har kastrerat henne.

Fråga mig inte, det var hon som skulle avliva dem - mot min vilja.

Första bilden när kattmamman sträcker på sig är helt underbar! :love: De små knytten är för söta!!!:D

Det finns inget underbarare än sådana där små knytten! :love:

Det är ofattbart att det är fem år sen Missan fick sina småmissar :love: :eek:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 460
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama