De hänger ju på mellanväggen?De hänger ju rakt ned inuti spiltan så att säga. Men jag som är van vid thule och star skulle önska att de gick att hänga som på dem, rakt ned utan för spiltan om du förstår hur jag menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De hänger ju på mellanväggen?De hänger ju rakt ned inuti spiltan så att säga. Men jag som är van vid thule och star skulle önska att de gick att hänga som på dem, rakt ned utan för spiltan om du förstår hur jag menar.
Haha, ja men i bakkant och inte i spiltan. Förlåt, mina förklaringar är inte bra känner jag.De hänger ju på mellanväggen?
Ah okej, då förstår jagAlltså, thules och stars bommar hänger i bakkant på mellanväggen. Ifors hänger inuti spiltan på mellanväggen.
Det stämmer- du har kollMen om man har mellanvägg och korta bommar är det ju inget problem att fälla bommarna rakt ner?
Jag fick för mig att @ako hade en 403a, men kanske minns galet..
ÅF hjälpte mig med mitt oxå, kan tro samma ÅF i Ö- götland? Om skåpet finns hemma nu så kanske de kan göra monteringen ändå?@ako eller ni andra med Ifor och dörrhängt sadelskåp - puttar upp den här tråden och undrar om ngn kan berätta eller typ visa foto på hur sadelskåpet är monterat på dörren?
Jag skulle egentligen köpt via återförsäljare i närheten och då fått hjälp med montering men efter lång väntetid informerade de om att de inte längre är åf och därmed inte kan hjälpa mig. Beställde ett själv som jag nu hoppas kunna montera med hjälp av pappa, men saknar en instruktion
Skåpet har levererats till mina föräldrar så jag har bara fått bild nu, men det ser ut som att det bara finns skruvhål i botten? Inte på sidan av skåpet?
Uppfattade på deras mail att de inte kunde/ville montera, men hela grejen var rätt märklig och oseriös så vet inte riktigtÅF hjälpte mig med mitt oxå, kan tro samma ÅF i Ö- götland? Om skåpet finns hemma nu så kanske de kan göra monteringen ändå?
Kan fota nästa vecka om du vill, är bortrest just nu
Ah på så vis. Hoppas ni lyckas i morgon.Uppfattade på deras mail att de inte kunde/ville montera, men hela grejen var rätt märklig och oseriös så vet inte riktigt
Ska försöka montera imorgon men tittar gärna på bild sen ändå, får vi se om vi gjort rätt
Ja jag ser fram emot att slippa ha sadeln i baksätet hela tidenAh på så vis. Hoppas ni lyckas i morgon.
Jag är nöjd med mitt skåp i allafall . Hoppas du oxå blir!