Idiotfråga ang. klubbtillhörighet

R

Rambolina

Har i alla år varit medlem i en eller annan RK men har nu köpt egen gård och kommer därför inte tillhöra någon klubb...Hur blir det då på tävlingar:confused: Har för mig att man måste ha klubbtillhörighet för tävling eller är jag helt ute och cyklar:confused: Kan någon trassla ut detta för mig...:crazy:

Sv: Idiotfråga ang. klubbtillhörighet

Ja man måste vara medlem i klubb för att tävla.

Det är ju bara att vara medlem i någon klubb.
Du behöver ju inte träna där eller så men bara du är medlem så får du tävla.

Det är ju bara att vara medlem i någon klubb.
Du behöver ju inte träna där eller så men bara du är medlem så får du tävla.

Jo jag vet, det gäller bara att komma på vilken klubb..;) Väljer nog min gamla klubb där jag arbetade som ridinstruktör tidigare, jag flyttar ju närmare så det kan ju vara logiskt:idea: Min gamla klubb vill jag aldrig höra talas om:mad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 575
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 039
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka